Avstängd
Tunnlar

Finns det något så coolt och kul som ett tunnelsystem eller något sånt? Jag har alltid gillat att gräva gångar i snön och liknande. Några grannar hade till och med en flera våningar (inga höga då) hög träkoja typ 2 meter upp i träden. Nej, jag skojar inte. Den var hur cool som helst, men av någon anledning så rev de den.
Exempel på när jag har fått utlopp för såna känslor är t.ex. när man åker vattenrör och sånt. Jag älskar det!

Igår så spelade jag TF2 med några kompisar och vi hann byta server några gånger. Den sista vi var inne på körde banan duel_duel_v3. Den var måttligt cool! Första versionen var bara en arena och två rum där folk spawnade. Den andra var likadan, men det var portar in till rummen och inga fiender kunde gå in där.
I tredje versionen hade de gjort STORA förändringar. Dels var det bara en osynlig vägg in till rummen, så man kunde slänga in granater när dörren öppnades och sånt och så hade de lagt till tre våningar. I de två mellanvåningarna var det fönster som vätte åt fiendernas fönster och längst upp kunde man gå ut och via bjälkar och plankor gå över till fienderna, men inte gå in. Om man ville komma in i fiendernas bas fick man hoppa ner och landa på en list vid fönstret på andra våningen. Fienderna lyckades ta sig in där och göra en bas med teleporter och sånt på fjärde våningen i vår bas en gång. ^^

När jag körde den banan fick jag verkligen en sån där känsla.

#blogg

1
Skriv svar