Nants ingonyama bagithi Baba

Medlem
Nants ingonyama bagithi Baba

Det här inlägget skrevs innan Nyheten. Innehållet reflekterar därför inte sorgen som har infunnit sig. Jag kommer reflektera över detta när jag kan formulera i ord vad jag vill säga.

Ja, vi hedrade alla Alfred och Michael som gjorde ett fantastiskt jobb i Los Angeles. Shorts köptes, glassar åts och köer avverkades. Men kan det varit så att rapporteringen var undermålig? Var det så att de inte klarade av att täcka hela mässan på två man? Missade de det viktigaste spelet av alla till förmån för dussingods? Jag vet att det var jobbigt som det var, men med tanke på kärleken till Pokémon Snap så blev jag lite besviken över att det inte prydde omslaget på Julinumret*.

Snurrar runt på på internet som man alltid gör när jobbförberedelserna hopar sig och grava bud kommer in multum från flera håll. Snubblar förbi Afrika wikipedia och ser till min stora förtjusning att Nordamerika kommer att få åtnjuta savannen redan nästa månad. Med wikipedia ska man vara försiktig och alltid kolla källor annars kan det sluta illa. Jag hade inte väntat mig att källan till datumet i fråga kommer från Gamespot, och att det dessutom rör sig om en E3utannonsering! De tycker om spelet som följer.

We're not sure if Afrika will be as revolutionary as claimed, but it is a fun concept and could be a useful learning tool for those who have the patience and the motivation to learn the techniques of becoming a wildlife photographer.

Bah! Vem behöver revolution när man kan plåta storvuxna katter utan risk att döden dö?

If you're itching to camp out in a virtual tree to wait for that perfect sunset shot, then look for Afrika when it is released in August on the PlayStation 3.

Det ska jag kan jag lova! Det finns inget Europadatum än, men alla tummar på alla händer är hållna för att spelet går väl i U.S.A. så att även Europa får sin beskärda del låtsassafari. Jag ser faktiskt att jag skulle kunna se fram mot det här lika mycket som Brütal Legend. Om chansen bara gavs.

Kan även tänka mig att se en liten notis i Super Play en gång. Om ingen har tid att skriva den tar jag gärna på mig att inhandla ett nordamerikanskt exemplar för att hjälpa till. Ni har mina kontaktuppgifter.

* - Stooo-h-oor tunga-i-mungipan-smiley

#blogg


signatur

- Ät mig levande.

1
Skriv svar