Inaktiv

Behöver hjälp!!

Något jätte konstigt händer när jag lirar. Jag håller kanske inne "W" för att gå framåt, men han stannar inte när jag slutar trycka på "W", utan han stannar inte fören efter en bra stund. Om jag då trycker på "W" , "S" , "D" efter varandra så kan jag inte göra något annat tills han har gått neråt, åt höger och kanske åt vänster. Det blir som en låååång fördröjning i allt.

Kör på Medium, med lite lagg.

Har:

1.6 processor
2GB RAM

Tack på förhand!


signatur

Veni, Vidi, Vici. Så enkelt är det bara!

Medlem
Skrivet av TheJR:

Behöver hjälp!!

Något jätte konstigt händer när jag lirar. Jag håller kanske inne "W" för att gå framåt, men han stannar inte när jag slutar trycka på "W", utan han stannar inte fören efter en bra stund. Om jag då trycker på "W" , "S" , "D" efter varandra så kan jag inte göra något annat tills han har gått neråt, åt höger och kanske åt vänster. Det blir som en låååång fördröjning i allt.

Kör på Medium, med lite lagg.

Har:

1.6 processor
2GB RAM

Tack på förhand!

för långsam processor, den som inte hänger me

Inaktiv
Skrivet av Richiraptor:
Skrivet av TheJR:

Behöver hjälp!!

Något jätte konstigt händer när jag lirar. Jag håller kanske inne "W" för att gå framåt, men han stannar inte när jag slutar trycka på "W", utan han stannar inte fören efter en bra stund. Om jag då trycker på "W" , "S" , "D" efter varandra så kan jag inte göra något annat tills han har gått neråt, åt höger och kanske åt vänster. Det blir som en låååång fördröjning i allt.

Kör på Medium, med lite lagg.

Har:

1.6 processor
2GB RAM

Tack på förhand!

för långsam processor, den som inte hänger me

Kunde tänka mig detta!


signatur

Veni, Vidi, Vici. Så enkelt är det bara!

Inaktiv

Processorn är skit.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

någon som vet om den där config grejjen funkar till fullverisonen?

den som gör så att man kan köra på veryhigh med dx9 kort?

och vart får jag tag på den? någon som vet ? d:

Inaktiv

Flöt förvånandsvärt bra på min gamla rigg på LOW-settings.
Rätt snyggt fortfarande också, jag är imponerad

3.4 ghz Processor
1 gb RAM
Gforce 6600

Skriv svar