Medlem

hux är UT99 fan och gillar 1on1, de är lite lustiga


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

hux är UT99 fan och gillar 1on1, de är lite lustiga

Den som inte gillar 1on1 är antingen jäääkligt lustig, eller ev. nub.

Medlem

men 1on1 suger, tråkigt, hemskt och farligt hehe är inte "nub" så ja måste vara lustig

men seriöst, gha 1on1! gå runt och fisa på varandra, nä, mina nerver håller inte, spelade 1on1 i ett år med UT2k3 på Compressed, det räckte, mina nerver orkar inte med.

bättre med TDM )) fragga fragga fragga, hellre 50frags i TDM+loss än 10frags+win i 1on1


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

1on1 är de bästa, iCTF på god andraplats.
OSN är lätt sämst, synd att det är så mkt fokus på den typen av spel. Vem fan vill åka "moppe" eller vafan det nu är, när man lirar fps?!

Dom borde lägga allt krut på iCTF och 1on1 NW.

Mina ord är lag.
...gud har talat...


signatur

[professor kalkys horgosse]

Medlem
Skrivet av IceMan:

men 1on1 suger, tråkigt, hemskt och farligt hehe är inte "nub" så ja måste vara lustig

men seriöst, gha 1on1! gå runt och fisa på varandra, nä, mina nerver håller inte, spelade 1on1 i ett år med UT2k3 på Compressed, det räckte, mina nerver orkar inte med.

bättre med TDM )) fragga fragga fragga, hellre 50frags i TDM+loss än 10frags+win i 1on1

Hehe. Nåja.

Skrivet av vkn:

1on1 är de bästa, iCTF på god andraplats.
OSN är lätt sämst, synd att det är så mkt fokus på den typen av spel. Vem fan vill åka "moppe" eller vafan det nu är, när man lirar fps?!

Dom borde lägga allt krut på iCTF och 1on1 NW.

Mina ord är lag.
...gud har talat...

Jag spelar ONS. Tycker det är kul. Så visst finns det spelare som vill åka "moppe", bara att de flesta oldschoolers är sjukt kräsna och konservativa.

Om man tycker något är lamt och tråkigt beror det ofta på att man inte har särskilt mycket erfarenhet i området och således är rätt dålig. Hur många av de nya spelarna som kommer till unreal tror ni tycker det är kul att spela dm om de direkt blir fraggade av en pro-spelare på andra sidan mappen som duttar 3 shockskott och träffar ohyggligt bra? Som studsar runt i närstrid och är omöjlig att träffa? Kan tänka mig att det känns ungefär lika för en pro-spelare som försöker sig på ons, när denne blir sprängd av en tank eller överkörd av en hellbender.

Kanske ligger det något i epics filosofi att göra ut2k7 lite "enklare". Vi får se hur resultatet blir. Jag väntar med spänning.

Medlem

tyvärr skit länge sen ja lirade ONS, men det var skit kul
vidare tyvärr som du säger så mötte man iallafall då bara "noobs" och det var inte så vidare kul,, klart vinna är kul men vill man träna så ger det inte så mycket.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jo jag kan villigt erkänna att jag suger på ONS, just därför tycker jag alla ska rätta sig efter mig och bara spela insta eller 1on1.

Skämt åsido, visst kan det säkert tillföra en hel del till spelandet med fordon osv.
Bara det att EPIC alltid hypar dom spelsätten så fruktansvärt mkt innan release att man får känslan att det inte kommer handla om annat.
Som tur är så kan man juh välja att inte spela med "puch dakota" alá UT.

Men man kan juh hoppas att det lockar nya spelare.
För det behövs!

Hittade en ny bild på ett nytt fordon i UT2007 här


signatur

[professor kalkys horgosse]

Inaktiv

IceMan din KK... ja ska trycka ner dig i lavan på deck17 (deck18?) i ut2007... hihi


signatur

senare väntas ett delbetänkande..

Medlem

mm vet inte varför de pumpar så mycket med ONS hela tiden, det är ju TDM å 1on1 som är de stora

D2 din spjuver


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tycker UT2007 verkar grymt
Får hoppas demot kommer snart

Medlem
Skrivet av zxan:

Tycker UT2007 verkar grymt
Får hoppas demot kommer snart

Ett demo vore så jävla underbart. Dock, när UT2004-demot kom var det bara en månad kvar tills spelet släpptes, så antagligen får vi inte se något demo förrän mot julen.

12
Skriv svar