Recension – Gran Turismo Sport

Medlem

@Benny Holmström:

Välkommen. Tycker din recension av GT Sport var bra även om vi har olika åsikter om spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

@marcus8958: Tack så mycket! Olika åsikter får man ju ha, vore ju fruktansvärt tråkigt annars.

Medlem

Bara liten sidenote eftersom det nämns i texten.

Har Project Cars 2. Erkänner ärligt att jag inte är någon Schumacher när det kommer till bilspel men någonstans fallerar det i mitt tycke. Styrningen är otroligt oförlåtande i många lägen även med mycket assistans på därav låter GT mer som ett spel för mig om de satsat mer på Arcad.
Jag vill ju ha ett bilspel som är roligt att spela. Inte ett där jag sliter mitt hår för att jag inte är tillräckligt bra förare även på det de lättare nivåerna.
Dock låter det sjukt tråkigt att de skippat karriär läget.
Som många andra påpekat. Charmen var ju lite att börja från botten och jobba sig uppåt.

CTI
Medlem

Yes!

Gran Turismo Sport får klassiskt karriärläge i December, Sunday Cup är tillbax

https://blog.us.playstation.com/2017/11/22/gran-turismo-sport...

GT League (Coming December 2017)

Launching as part of our free December update, we’ll be introducing a brand new single player mode called “GT League”. Based on the old “GT mode” of previous titles, players can now look forward to racing through a series of cup competitions from beginner to pro levels, and and even partake in endurance races!

Check out the screenshots below to get a sneak peek of what you can expect in December. We’ll be adding more races to these leagues in 2018.

New Cars: (Coming December 2017)

In addition, the following 12 cars will be added to the game in the free update of December 2017:

Mazda — RX-7 Spirit R Type A (FD)
Nissan — Skyline GT-R V・spec II (R32)
Nissan — Skyline GT-R V・spec II Nür (R34)
Ford — F-150 SVT Raptor
Lamborghini — Countach LP400
Ferrari — F40
Ferrari — Enzo Ferrari
KTM — X-BOW R
Suzuki — Swift Sport
Volkswagen — Samba Bus Type 2 (T1)
Chris Holstrom Concepts — 1967 Chevy Nova
Chevrolet — Corvette Stingray Convertible (C3)

From now to March 2018, a total of approximately 50 cars are already planned for addition to the game. And the updates will continue beyond March! You can of course look forward to the addition of new tracks as well, so stay tuned!

Be sure to stay tuned to official GT and PlayStation channels as there are plenty more updates to come from the team. Until then, happy racing!


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Tänkte köpa men avsaknaden av det klassiska karriärsläget gjorde att jag hoppar tyvärr.
Tyckte även det var kul att låta AI:n raca mina bilar medans jag gjorde annat.
Får väl vänta på GT7.. men då har väl playstation 5 funnits ute ett tag hehe.

Samma här! Riktigt trist

12
Skriv svar