Både Battlefield 5 och Black Ops 4 kan få Battle Royale-lägen

Medlem
Tummen upp!
Skrivet av Snake Plissken:

Första tanken var nej jag vill inte ha det i Bf för det är inget roligt... Men sen kom jag på att jag behöver ju inte lira det utan jag kan spela dom andra spel lägen dom har som jag brukar spela🙃 så så länge det inte påverkar kvalitén på dom andra spel lägen så ser jag inget negativt med det!

En sund vy på det hela. Bra!

Medlem

Jag skulle gärna vilja se en ny Battlefield Bad Company!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag skulle gärna vilja se en ny Battlefield Bad Company!

I agree!

BF: Bad Company 2 är mitt favorit BF. Skön kampanj med skön humor men framförallt så kunde man förstöra i princip allt i multiplayer. Från att matchen starta till att matchen sluta, så kunde en vit vinterdal med skog och hus överallt, avsluta med att alla hus och träd har ersatts med bruna jordkratrar så långt ögat kan se. Helt underbart!

En annan bra grej med Bad Company 2 är ju att ifall folk campar på en övervåning i ett hus så är det bara att lobba upp en granat så är problemet löst. Helt underbart!

Älskar verkligen den dynamiken och valmöjligheterna som spelet erbjöd. Vilket gör det extra tragiskt hur utvecklingen av spelserien har gått, det blir bara mer och mer "fördummat" samt att det känns som att huvudfokus är att stjäla spelare från CoD än att försöka göra sitt egna spel.

Gen
Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Har det visst. Antar att du inte spelade BF1942.

Var BF1942 kartorna så stora som PUBG kartan?

12
Skriv svar