Vill du jobba på FZ? Vi söker nu en fullstack-utvecklare

Medeltidsman 🧔
Skrivet av Nomman:

En full stackare till FZ alltså? På en torsdag? Låter illa!

Nämen, vilka språkkunskaper efterfrågas? Vad arbetar ni i idag? Är fullstack Java/jsp/js/HTML/CSS/m.m. för min del (+ halvdan på en handfull andra språk). Söker iofs inte nytt, egentligen. Men som alltför frekvent besökare av er sida blir man ju nyfiken.

Skrivet av Tobbeeleeto:

@Nomman:
Jag frågade mig också vad det var för språk som efterfrågades tills jag hittade den lilla lilla länken högst upp LÄNK och fick där veta att det är PHP (backend) och JS, JQuery, HTML (frontend) som gäller.

Precis, länken innehåller lite mer information (se det som ett första test i processen, hitta informationen ), men det är primärt PHP på baksidan och JS + jQuery på framsidan. Här kommer nya utvecklaren få ha endel att säga till om att rodda lite.

Skrivet av Chomag:

Räcker mina färdigheter till för jobbet om jag har 20+ års utbildning i att koka svenskt kaffe och hundratusentals timmar av "slösurfande" bakom mig som meriter? Fullstack (vad det nu är?) lär man sig väl på en kvarts googlade misstänker jag.

Haha, koka kaffe och slösurfande står redan vår egen @Carl Johansson-Sundelius för, även om det vore önskvärt att han kokade kaffet i vår termos istället för på golvet...


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem
Skrivet av Klorixx:

Versionshantering i Git. Gällande CI har vi inget sådär på plats då det bara påverkar mig, så frågan är / kommer vara väldigt öppen för nästa person in i teamet

Jag blir ju bra allt sugen på tjänsten måste jag erkänna, vad är öppenheten med att sluta använda t.ex. jQuery och använda modern JS (es6/es7, MVC) istället? Är lite halft allergisk mot just jQuery, och gamla tekniker generellt.

Jobbar just nu i ett projekt med att fasa ut gamla applikationer till en mer modern webb från jQuery/html till React.


signatur

IDKFA

Medeltidsman 🧔
Skrivet av mrFluffy:

Jag blir ju bra allt sugen på tjänsten måste jag erkänna, vad är öppenheten med att sluta använda t.ex. jQuery och använda modern JS (es6/es7, MVC) istället? Är lite halft allergisk mot just jQuery, och gamla tekniker generellt.

Jobbar just nu i ett projekt med att fasa ut gamla applikationer till en mer modern webb från jQuery/html till React.

Väldigt öppet

Släng iväg ett mail så tar vi det därifrån!


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem
Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Jag blir ju bra allt sugen på tjänsten måste jag erkänna, vad är öppenheten med att sluta använda t.ex. jQuery och använda modern JS (es6/es7, MVC) istället? Är lite halft allergisk mot just jQuery, och gamla tekniker generellt.

Jobbar just nu i ett projekt med att fasa ut gamla applikationer till en mer modern webb från jQuery/html till React.

Amen och halleluja!

Medlem

Efter den här annonsen vill man ju bara komma förbi o "hänga" lite med er, och dricka utsökt kaffe


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medeltidsman 🧔
Skrivet av Soulless:

Efter den här annonsen vill man ju bara komma förbi o "hänga" lite med er, och dricka utsökt kaffe

Gör det. Sök jobbet i samma veva


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem

Hur kan jag komma i kontakt med @Gurt?!
Jag vill också bli UI/UX designer. Men har en massa frågor 🙂

Hedersmedlem
Skrivet av Oxid:

Hur kan jag komma i kontakt med @Gurt?!
Jag vill också bli UI/UX designer. Men har en massa frågor 🙂

Jag skriver ett PM till dig!

12
Skriv svar