Recension – Farming Simulator 19

Avstängd
Skrivet av Tomas Helenius:

Kallar man folk usla för att de tycker något är svårt framstår man som mästrande och dryg. Sånt uppskattas inte i vårt forum, så undvik det så vi slipper rensa inlägg.

lol

Du menar att DU tycker att man framstår på det viset; Din högst betydelselösa åsikt är nämligen ingen objektiv sanning, utan är endast relevant för din napoleonkomplexa moderering av just detta forum.

Medlem

Så de kanske patchar till spelet lite med de buggar som finns om man väntar lite kanske?!?!?!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Så de kanske patchar till spelet lite med de buggar som finns om man väntar lite kanske?!?!?!

Ingen ide att vänta, kan inte vara många buggar. Spelet är inte mycket mer buggat än fs17, har du spelat 17? Spelet är fullt spelbart och flyter på förvånansvärt bra, även på min gamla 290x burk.

Väller in nya moddar. till fs19 just i detta nu, bara googla.

@JonnyBOj: Nja att det inte finns mer buggar just nu i spelet är lite sanning med modifikation, för mig just nu är den största och faktiskt den buggen som gör spelet ospelbart för mig att de inte har fått ordning på stödet för spelkontroller, installerar man FS17 så fungerar både min Xbox 360 kontroll och Xbox one kontrollen direkt utan att behöva ställa in något men så är det inte med FS19 tyvärr, visst det funkar väl för någon med alldeles för mycket tid över att manuellt ställa in varje knapptryckning men för någon som bara vill starta spelet och köra är detta helt oacceptabelt helt enkelt.
Förstår inte varför de ändrar något som fungerade innan för det kan inte komma som en överraskning att deras PC ibland sitter på en kontroll från Microsoft.
Hade kontrollerna fungerat precis som de gjorde på FS17 så hade jag varmt rekommendera spelet just nu men som det fungerar med kontroller så uppmanar jag nästan folk att vänta, det är dags att spelstudiorna lär sig att släppa färdiga spel och inte spel som måste buggfixas veckor eller månader efter släpp.

Medlem

Jag spelar hälre farming the 15 än 19

Medlem

Väldigt fin recension!

12
Skriv svar