Uppesittarkväll inför Skyrim kapitel med Fragzone guilden + vinn priser!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Uppesittarkväll inför Skyrim kapitel med Fragzone guilden + vinn priser!

Nu är det snart dags! 1 dag kvar tills ZOS kommer att avslöja vilken del av Skyrim som kommer bli nästa del av Elder Scrolls Online kapitel! Som vi många vet så kommer det att handla om "The Dark Heart of Skyrim". Det har varit många spekulationer om vad det kan vara, men imorgon får vi äntligen veta!

Torsdag 16 januari klockan 23.00 svensk tid kommer Bethesda att börja sin livestream!

Fragzone guilden är taggade och HYPADE till max!! Och vi tänker ha en uppesittarkväll på Discord! Jag har även fått lite koder av Bethesda! Genom att bara dyka upp och hänga med oss på Discord så har du chansen att vinna Hot-blooded bantam guard eller en torchbug husdjur!

Häng vart?: https://discord.gg/zfFJHPA
Livestream: https://www.twitch.tv/bethesda/

Vill du gå med i Fragzone guilden? Skicka ett pm eller skriv i kommentarerna så fixar jag en inbjudan!

Du har chansen att vinna denna torchbug som ej går att köpa i crown store!

Hot-blooded bantam guard har du också chansen att vinna!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Frilansare

Kul initiativ!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Joakim Bennet:

Kul initiativ!

Ja vi tänkte att det skulle vara lite roligt!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Vad handlar det om? En expansion till skyrim eller ett helt nytt spel?
Hade varit kul med något helt nytt då varken skyrim eller eso är något som lockar.

Medlem

Fy fasen jag har så hypad ESO är ju ändå än av mina TOP favorit MMO´s ever. Plus vi ska få återbesöka skyrim eller igentligen besöka skyrim några 100 år före Dragon born. HYPE train och jag brukar typ alldrig hypa men detta är som sagt spel jag älskar mycket.

Medlem

@Jiminy: Expansion eller mindre uppdatering med nytt område och nya uppdrag.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jiminy:

Vad handlar det om? En expansion till skyrim eller ett helt nytt spel?
Hade varit kul med något helt nytt då varken skyrim eller eso är något som lockar.

Expansion till ESO som ger tillgång till fler delar av Skyrim.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Jiminy:

Vad handlar det om? En expansion till skyrim eller ett helt nytt spel?
Hade varit kul med något helt nytt då varken skyrim eller eso är något som lockar.

Som de flesta har svarat så är det en ny expansion eller som Zenimax kallar det: "Kapitel". Det kommer att vara en del utav Skyrim då det redan finns två delar av Skyrim i ESO redan. Eastmarch och The Rift finns redan i Elder Scrolls Online.

Men nu kommer vi att få mer delar utav Skyrim till Kartan.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Som de flesta har svarat så är det en ny expansion eller som Zenimax kallar det: "Kapitel". Det kommer att vara en del utav Skyrim då det redan finns två delar av Skyrim i ESO redan. Eastmarch och The Rift finns redan i Elder Scrolls Online.

Men nu kommer vi att få mer delar utav Skyrim till Kartan.

Ah okej. Totalt ointressant för min del då. Tråkigt!
Gött för er som gillar skyrim dock!

Medlem

Trevligt att dom tog tillbaka physical collector's edition, men får se om någon svensk retailer tar in den.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

ESO till Stadia, kanske skulle börja spela


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Köpte nyligen den senaste expansionen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Denna trailer fy tusan jag är hypad.

Avstängd
Skrivet av Duke_Gamer:

Denna trailer fy tusan jag är hypad.

https://youtu.be/VF5gTwvLFWk

Hype!

Medlem

Jag har inte tid med alla dessa mmo jag vill köra, ny patch på wow, minst viktig kanske, sen är man nyinsnöad på swtor igen, plus att jag försöker hitta tid att ge min templar healer på eso lite kärlek. Kanske borde säga upp sig från jobbet helt enkelt

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Trevligt att dom tog tillbaka physical collector's edition, men får se om någon svensk retailer tar in den.

Jag håller med, har alla andra Collectors och blev besviken att jag inte fick Elsweyr.

1
Skriv svar