Cyberpunk 2077 kan "spelas som GTA", men det rekommenderas inte

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Nja, jag svarade ju mera på att du skrev att dina förväntningar sjönk ner i någon sorts träsk nu när dom sa detta om GTA, som nyheten handlar om. Men du kanske har ändrat dig, eftersom du nu verkar förvänta dig det?

?! Haha snacka om lägga andra ord i sin egen och andras mun konfliktsökare där. Nej du skrev

Skrivet av Hipshot:

...vad trodde du när du sett media från spelet? Att det är en helt linjär upplevelse där man MÅSTE följa main story...

och återigen nej det har jag aldrig trott och aldrig sagt och jag har aldrig ändrat mig. Varför skulle jag göra det på en sekund?

Jag förväntar mig open world rpg ala cd project standard. Att man kan spela likt GTA i ett CD projekt spel tyckte jag var trist - och går stick i stäv med vad Witcher står för (enligt min subjektiva åsikt naturligtvis). Och då pratar jag inte om open world överhuvudtaget. Varför argumenterar jag om detta? Vad pratar vi om?

Medlem

Kul att det finns alternativ att bara döda allt och alla.

//LD

Medlem
Skrivet av autograph:

Haha, jag tänker mig sådana där spröt som en lampa (fiberlampa) från 80-talet som snurrar och ändrar färg 😆

Medlem

Jag började spela GTA 5 main story, men jag tröttnade på det och spelade sedan hejvilt, försökte gå tillbaka till main story, men klarade inte längre än till när man ska göra inbrottet i butiken.
Det är för svårt.
Så, därför har jag tyvärr aldrig kunnat spela som Trevor.

Jag har inte klarat GTA 4 heller...
Bara några kampanjer i COD. Men det tog tid!


signatur

autograph

Medlem

Jag ska verkligen ta min tid med cyberpunk 2077, inte rusha igenom storyn utan spela varenda side mission och utforska varenda hörn<3

12
Skriv svar