PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Skrivet av MrCynical:

Lyckades köpa en via webhallen, fick hem den 23/13.

Ibland har man flyt!

Samma här!

Medlem

Elgiganten Megastore Jönköping har en hel hög (10-12st)med Series-x för dom som söker en sån i trakterna!

Medlem

Vill bara flika in med att Retrospelbutiken har PS5 i lager. Dock är det bundle med laddstation och spel till, så något dyrare, men det går ju alltid sälja vidare om så önskas.

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av putana:

Elgiganten Megastore Jönköping har en hel hög (10-12st)med Series-x för dom som söker en sån i trakterna!

Det finns fortfarande ett gäng kvar. Även Amazon har fortfarande många i lager.

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Försöker få tag på en PS5 till en kompis så vi kan gejma, någon som vet vart man få tag på en? Online eller fysisk butik i sthlm 😀

Medlem
Skrivet av Laddy:

Försöker få tag på en PS5 till en kompis så vi kan gejma, någon som vet vart man få tag på en? Online eller fysisk butik i sthlm 😀

Retrospelbutiken har ps5 bundles

Medlem
Skrivet av Daft96:

Retrospelbutiken har ps5 bundles

Enormt stort tack! Har letat efter PS5a som går att köpa online från icke-scalper sedan i somras.

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Hej. Har en Xbox series x som köptes för halo. Spelat klart det nu och ska sälja den. Är nån intresserad kan ni väl skicka ett PM

Medlem
Skrivet av Linusenen:

Hej. Har en Xbox series x som köptes för halo. Spelat klart det nu och ska sälja den. Är nån intresserad kan ni väl skicka ett PM

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>

|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @ 4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @ 2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || Samsung® 250GB SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || 100 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Lagom prajs?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Med tanke på att den bl.a. finns inne på Amazon så lär han knappast kunna ta ut något ockerpris.

Kunskapsförmedlare.

Medlem
RetroSpelButiken -- PlayStation 5

RetroSpelButikens sista bundle finns kvar i några exemplar:
http://www.retrospelbutiken.se/store/search.php?s=playstation...

Skrivet av Linusenen:

Lagom prajs?

Skrivet av lampis:

Med tanke på att den bl.a. finns inne på Amazon så lär han knappast kunna ta ut något ockerpris.

Nej, precis. De finns ju och är rätt så lätt att få tag på just nu även inne i olika butiker som ElGiganten m.m. Har redan min PlayStation 5 och en gaming dator så det finns inget behov. Var bara nyfiken på vad priset skulle bli.

Skrivet av MrCynical:

Lyckades köpa en via webhallen, fick hem den 23/13.

Ibland har man flyt!

Skrivet av jagärinteenrobot:

Samma här!

Shit vad ni ljuger. "13"e månaden. Ni för nöja er med last-gen tills helvetet framkallat denna oturs-månad.

hohoho

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>

|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @ 4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @ 2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || Samsung® 250GB SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || 100 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

Inte ute efter nåt ockerpris. Har sett att dom finns att köpa och att det finns väldigt många ute till salu nu. Så är öppen för rimliga förslag
Är mest tråkigt att den kommer stå. Då jag mest spelar ps5.

Medlem

Amazon har Xbox Series X i lager fortfarande för den som är intresserad.

https://www.amazon.se/Microsoft-Xbox-1882-Series-1TB/dp/B08H9...

“Do or do not. There is no try.”

Skriv svar