Testpilot – MSI Meg Infinite X 10th, påkostad stationär gamingdator

NuZ
Testpilot

Snyggt @shadee

Datorn är något för överprisad för mig och jag bygger gärna en själv men riktigt bra recension
#Uppsala4life


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Shit, vad överprisade såna här datorer är alltså. Bra recension dock!

Medlem

Bra och grundlig recension.
Jag förstår att det finns folk som köper färdigbyggda datorer från stora märken. Men det känns som att man blir lurad. Oftast skarvar företagen på vissa delar för att hålla ner kostnaderna och maximera vinsten. Främst brukar man se det på kylning, moderkort och lagring då man som novis oftast har koll på grafikkort och processor.
Själv skulle jag aldrig få för mig att köpa en sådan här dator. Jag litar mer på SweClockers användare och att dom kan hjälpa än att MSI ska ge mig mest "bang for buck".

Sen kan jag tillägga att just MSI har jag svårt för efter att jag såg videon från Gamers Nexus där han berättar hur anställda på MSI försöker påverka tester av deras produkter.

Skribent

Tack för kommentarerna @nuz, @fr0gg0 och @ecHo, roligt att ni gillar recensionen.

Priset är som det är när det gäller märkesspeldatorer, mest "bang for the buck" får man ju mer jobb man väljer att göra själv.

@ecHo bara för att vara övertydlig så kan jag garantera att MSI haft 0 % inflytande över den här recension. Det är mina ord alltihop.

12
Skriv svar