Capcom-art director oförstående (men glad) över Lady Dimitrescu-hypen i Resident Evil Village

Robot
Capcom-art director oförstående (men glad) över Lady Dimitrescu-hypen i Resident Evil Village

Fans "ser fram emot att jagas av henne".

#evil, #resident, #village


Medlem

Nä förstår inte hypen alls. Inte min smak tydligen.

Medlem

Death by snu snu

Förstod inte hypen fram tills jag körde teknikdemot. Dom har fångat någon känsla jag ej kan bestämma mig om, men det känns iaf rätt läskigt och härlig på samma gång. Och damn vad snyggt det ser ut, och vilket ljud!! Jag anar succé! Långt mycket större än bh7 😊

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Personally, I was particularly struck by comments like, "I want to be chased by her."

Hahaha, det var dagens!

Medlem

Ja, kan det vara så att dom lyckas fånga upp hennes skäl/spirit, så att det känns som att det är en person. Precis som gearbox lyckades med Maya i borderlands 2. Känns levande på något sätt.

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Death by snu snu

^ This. Jag kan i alla fall nämna två stora anledningar till varför folk gillar henne.

KoP
Medlem

Behövs inte mycket för att hetsa upp finniga, svettiga gamers. :'D

Medlem
Skrivet av SeaMonkeyFresh:

Förstod inte hypen fram tills jag körde teknikdemot. Dom har fångat någon känsla jag ej kan bestämma mig om, men det känns iaf rätt läskigt och härlig på samma gång. Och damn vad snyggt det ser ut, och vilket ljud!! Jag anar succé! Långt mycket större än bh7 😊

Större BH you say?

1
Skriv svar