FZDZ - FZ DIRTZONE (EA Sports WRC klubb)

Medlem

Imponerande arbete och engagemang Lerb! Hatten av ☺️

Medlem

Ja, tusen tack denna säsongen så ses vi om någon vecka

Medlem
Skrivet av bogani:

Imponerande arbete och engagemang Lerb! Hatten av ☺️

Fantastiskt jobb och han gör det helt ideellt, det ser tidskrävande ut, hoppas nån kan axla hans roll om han inte kan fortsätta framöver.

Medlem
Skrivet av bogani:

Imponerande arbete och engagemang Lerb! Hatten av ☺️

Instämmer med övriga! Tack för denna säsongen Lerb!

brrap brrap pew pew

Tack hörrni kul att folk gillar't!


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Bump, är det klart att nästa säsong börjar imorgon?

brrap brrap pew pew
Skrivet av Millmount:

Bump, är det klart att nästa säsong börjar imorgon?

Jajamen, jag sitter och pusslar ihop säsongen på Dirt-hemsidan just nu.

Edit: Säsong 4 är upplagd, ni kan kolla hur den ser ut i förstaposten eller bilden nedan. Den är även upplagd på Racenet så ni bör kunna se den där med.

Första rallyt i USA drar igång imorgon, 7e Augusti klockan 18:00 och vi river igång säsongen med klassen Up to 2000cc och mer specifikt bilen Ford Focus RS Rally 2001!
Kom ihåg att det är one-make, välj rätt bil för att inte bli diskad!


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Oh no!! Inget Finland?

brrap brrap pew pew
Skrivet av AntonKG:

Oh no!! Inget Finland?

Nej de hade inte budget i år.

Du får glädja dig över USA, Tyskland, Sverige, Australien och Nya Zeeland istället som är nya för denna säsongen


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Ser ut att vara ett snällare rally än föregående två, mer lätthanterliga bilar, men undrar om H3 (RWD) Argentina, är alla bilar i den klassen är lika svåra att hantera som den där stratosen som var med förut?

Medlem
Skrivet av lerb:

Jajamen, jag sitter och pusslar ihop säsongen på Dirt-hemsidan just nu.

Edit: Säsong 4 är upplagd, ni kan kolla hur den ser ut i förstaposten eller bilden nedan. Den är även upplagd på Racenet så ni bör kunna se den där med.

Första rallyt i USA drar igång imorgon, 7e Augusti klockan 18:00 och vi river igång säsongen med klassen Up to 2000cc och mer specifikt bilen Ford Focus RS Rally 2001!
Kom ihåg att det är one-make, välj rätt bil för att inte bli diskad!

Va grymt du fixar! På't igen med ny säsong direkt. Tur semestern är slut 😎 Du verkar ha ett sinne för det här med att organisera och fixa! Grupp A i Sverige kommer bli spännande! Personligen mest nöjd med att det inte tycks vara något FWD. Hah.

Medlem
Skrivet av lerb:

Nej de hade inte budget i år.

Du får glädja dig över USA, Tyskland, Sverige, Australien och Nya Zeeland istället som är nya för denna säsongen

Låter bra det!

EDIT: Sålänge jag slipper Spanien så är jag nöjd

Medlem

Drog en ansökan till cluben! Går det bra att spela på två platformar? Har GOTY till xbox och endast standard till pc så tänkte eventuellt köra det jag kan på pc och resten på konsolen.

brrap brrap pew pew
Skrivet av Qrush:

Drog en ansökan till cluben! Går det bra att spela på två platformar? Har GOTY till xbox och endast standard till pc så tänkte eventuellt köra det jag kan på pc och resten på konsolen.

Tjena! Då ska jag gå in och acceptera den

Jag TROR att det ska gå, men du måste köra klart varje enskilt rally på den platform du startade det på.


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem
Skrivet av lerb:

Tjena! Då ska jag gå in och acceptera den

Jag TROR att det ska gå, men du måste köra klart varje enskilt rally på den platform du startade det på.

Gött! Misstänkte att det kunde vara nått sånt men det är inget problem. Lär sluta med att jag sitter framför tvn i slutändan ändå..

Medlem

Jag ansluter gärna 😁

brrap brrap pew pew
Skrivet av Fantomen33:

Jag ansluter gärna 😁

Härligt! Det är bara att hoppa in på den här sidan och söka upp klubben "FZDZ" och skicka en förfrågan. Då kan jag acceptera dig in i klubben Du kan ju skriva en rad här eller skicka PM till mig när du har gjort det så fixar jag det direkt!

Edit: Längst ned på den länken jag skickade finns det en knapp "Find a club", det är bara att söka efter "FZDZ" där


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Semestern satte käppar i hjulet för mitt deltagande de sista veckorna. Hoppas att jag kan vara med med frekvent denna omgång.

Blivit mycket grusväg i Småland. Det är fan enklare att hålla en Kia på vägen IRL än idet här spelet. Noll punkteringar, inga rullningar samt Siri i kartläsarstolen.

brrap brrap pew pew

Jag funderade om vi skulle köra med våra forumnamn istället för racenet-namn på säsongstabeller och dylikt, vad tycker ni?

Om det låter som en bra idé får ni gärna posta vem ni är på racenet här i tråden så kan jag försöka mig på lite excel-magi för att översätta era racenet-namn till forumnamnen 😛


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem
Skrivet av lerb:

Härligt! Det är bara att hoppa in på den här sidan och söka upp klubben "FZDZ" och skicka en förfrågan. Då kan jag acceptera dig in i klubben Du kan ju skriva en rad här eller skicka PM till mig när du har gjort det så fixar jag det direkt!

Edit: Längst ned på den länken jag skickade finns det en knapp "Find a club", det är bara att söka efter "FZDZ" där

Grymt! Har ansökt nu!

brrap brrap pew pew
Skrivet av Fantomen33:

Grymt! Har ansökt nu!

Accepterat 🙂 välkommen!


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Kul att det trillar in lite nya förare!

@Millmount Om jag rankar bilarna i H3 rwd från Svårast till lättast skulle det nog bli Renault, Lancia, Ford, Bmw, Opel, Datsun. Men nu är det ju endast min personliga åsikt.

Opel Asconan och Datsun 240z'n är lite slöare än resten av bilarna så det är väl lite oschysst att rekommendera någon av dom.

Medlem

Hoppar på tåget! Ansökt om medlemskap (pstromzales)
En veckas per rally på sig? ( Är ute och far för närvarande)

Medlem

Får jag vara med att leka?

brrap brrap pew pew
Skrivet av PStrom:

Hoppar på tåget! Ansökt om medlemskap (pstromzales)
En veckas per rally på sig? ( Är ute och far för närvarande)

Skrivet av c0MBATsANTA:

Får jag vara med att leka?

Välkomna på er Jag har accepterat era ansökningar till klubben nu!

@PStrom japp det är en vecka per rally som gäller. Lördag till lördag, 18:00. Rekommenderar starkt att läsa första posten i denna forumtråden, all tänkbar info finns där


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

brrap brrap pew pew

Alla förare, nya som gamla. Jag vill påminna om att det är superviktigt att välja rätt bil i de rallyn vi kör one-make! Se bilden nedan. "Gröna rallyn" är det fritt bilval, i de rallyn där det finns en specifik bil angiven måste man köra med den annars blir det diskvalificering!

Denna info finns även i första posten här i forumtråden


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem
Skrivet av Qrush:

Drog en ansökan till cluben! Går det bra att spela på två platformar? Har GOTY till xbox och endast standard till pc så tänkte eventuellt köra det jag kan på pc och resten på konsolen.

Jag sträcker ut ett varningens finger här. Jag hade samma tanke förra säsongen men allt beror på hur admin sätter upp tävlingarna. Om alla event läggs upp samtidigt så räknas det som ett championship och då måste du köra alla event på den platformen du gjorde första eventet. Men om admin lägger upp eventen som enskilda tävlingar (alltså att nästa event läggs upp först när deadline för eventet innan har passerats) går det bra att byta platform mellan eventen

brrap brrap pew pew
Skrivet av Thorellski:

Jag sträcker ut ett varningens finger här. Jag hade samma tanke förra säsongen men allt beror på hur admin sätter upp tävlingarna. Om alla event läggs upp samtidigt så räknas det som ett championship och då måste du köra alla event på den platformen du gjorde första eventet. Men om admin lägger upp eventen som enskilda tävlingar (alltså att nästa event läggs upp först när deadline för eventet innan har passerats) går det bra att byta platform mellan eventen

Tack för förtydligande! Jag lägger upp alla rallyn som ett championship så då är det samma platform rakt igenom som gäller.


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

brrap brrap pew pew

För att sammanfatta mitt rally i USA med en bild.. Det här är efter sträcka 2


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Grymt!
Ska försöka va med denna gång nu när sommarvärmen dragit vidare!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skriv svar