Är du The Elder Scrolls-äldste? Upp till bevis i vårt kluriga quiz!

Medlem

Medlem

Ett resultat jag kan leva med!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Medlem

För transparansens skull gjorde jag först testet ej inloggad och fick då 9/10 och 1:43 min.

@fz tips är att fixa till sidan så att den inte nollställs till startsidan vid inloggning (anv. ios &firefox)

Medlem
Medlem

8/10 korrekta svar

Vissa föds medan du var dragonborn. När andra bäbisar gnällde skrek du "Fus Ro Dah!".

Snittresultatet bland alla deltagare är 7.15/10. Du klarade quizet på 1 minut 16 sekunder.

fp
Medlem

Äntligen betalar sig alla timmarna....

Medlem
Där satt den!
Inaktiv

Jag hade glömt att det var så länge sedan som TES VI trailern visades.
Trodde det var 2019, men tack vare att det alternativet inte fanns med så svarade jag rätt.

Medlem

Ja, jag valde Eivor 😂

Medlem

Första fullpoängaren. Gissdade på 800 år dock, har lite koll på ESO överlag.

Medlem

10/10 korrekta svar
Vissa föds medan du var dragonborn. När andra bäbisar gnällde skrek du "Fus Ro Dah!".

Snittresultatet bland alla deltagare är 7.15/10. Du klarade quizet på 1 minut 55 sekunder.

Tänkte att jag skulle hänga i kommentarerna och vara stursk över min första (?) 10:a... sen verkar alla och deras morsa också ha fått det...


signatur

Submission is for the weak

Medlem

9/10 woho


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

9/10, det bästa någonsin. Tabbade mig på tanten, aja.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

En del gissningar, ändock nöjd.

Medlem

F*****N, ett slarvfel på första frågan..Hade inte hunnit inmundiga morgon/förmiddagskaffet ännu.

Medlem

Alla frågor var självklara för mig utom den sista som uppenbarligen inte var Lill-Babs så 50/50 på den.

Testpilot
Medlem
123
Skriv svar