Medlem
Skrivet av Molotov:

Ok tack för klargörandet.
Allt ser väldigt intressant ut med spelet örutom just dom detaljerna.
Jag kräver inte perfektion men tyckte det var väldig svinga svärdet genom fiender, splatt och sen fast dödsanimation. Detaljsaknaden var så tydlig om jag säger så.

Som många spelserier så har Fromsoftware skapat en formula för sina spel och de har en extremt stor och dedikerad fanbase. Jag tror de tjänar mer på fortsätta med sin formula istället för att göra något för nytt. Jag älskar Sekiro och Sekiro följer också den formulan till en viss grad men inte lika mycket som Demon's Souls, Dark Souls och Bloodborne gör. Jag personligen tycker DS och BB är bättre än Sekiro.

Vissa tycker det är negativt att detta är typ Dark Souls 4 istället för något jätte nytt och innovativt. Jag personligen är extremt glad över att det är som ett Dark Souls 4, det är just det jag vill ha och jag tror de är så för de flesta av deras fans. Nu har jag bara sett trailern så frågan är OM de faktiskt är som ett DS4, de ska bli intressant att se allt de nya när man väl får starta upp det. Det är iaf en helt ny värld med massa ny lore att upptäcka vilket är väldigt spännande.

Är man helt ny i Froms spel så kan jag förstå varför man kanske hakar upp sig på vissa saker men de har skapat sin formula och vartenda spel de släppt med den har blivit en succé så jag hoppas att de fortsätter använda den formulan i kommande spel. Jag tror de kommer fortsätta med det och känner mig rätt så optimistisk om att Bloodborne 2 är nästa spel de släpper.

Sen tackar man så klart inte nej till qol förbättringar men saker som att spelet saknar gräs-fysik vilket någon hade klagat på är bara löjligt och tror väldigt få av deras spelarbas bryr sig om sånt.

Medlem

För en som aldrig spelat något tidigare spel i "serien" så såg detta väldigt Assassins Creed:igt ut? Fast med knasigare bossar.
Ser inte ut som min grej, kanske kan bli något ändå. Får hålla ögonen öppna.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag tycker det ser overkligt ut.

Medlem
Skrivet av kEJTLiN:

Jag tycker det ser overkligt ut.

Denna kommentar kom så härligt oväntat att jag skrattade så tårarna rann.

Tack!

Medlem

Sinnessjukt likt Dark Souls, och Game of Thrones-författarens berättartalang är helt bortslösad, men det är sinnessjukt bra också.

Dark Souls i en öppen värld helt enkelt. Mumma. 😄


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

För en som aldrig spelat något tidigare spel i "serien" så såg detta väldigt Assassins Creed:igt ut? Fast med knasigare bossar.
Ser inte ut som min grej, kanske kan bli något ändå. Får hålla ögonen öppna.

Enda likheten med AC är att det är open world skulle jag säga.

AC har ju blivit sjukt generiskt.

Medlem

Folk är ju så peppade på detta, så vill jag också känna. Men jag känner bara meh. Antar stilen inte passar mig. Gav Bloodborne ett försök förut men la ner efter nån timme.


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

123
Skriv svar