TV-serie tips

Releasehästryttare
Skrivet av Fezk:

Äsch, Netflix era jävla rövhattar. 1899 fick bara 1 säsong. Nu var den inte i närheten av Dark enligt mig och hade en hel del problem, men ville ändå ha en fortsättning. Vi får väl se om någon annan tar upp serien, (HBO/Amazon?) tveksamt, men vem vet.

https://variety.com/2023/tv/news/1899-canceled-season-two-net...

Den verkade ju inte gjort dåligt ifrån sig heller direkt:

“1899,” which followed a group of immigrants aboard a ship faced with a series of mysterious events, debuted on the streamer on Nov. 17, 2022. In its first week of availability, the international production cracked Netflix’s top 10 chart at the No. 2 slot, behind only “The Crown” Season 5. Within four days, “1899” garnered about 79.27 million hours of viewership."

Åfan tråkigt, pratade om denna på jobbet idag om hur vi såg fram emot säsong 2 ^^

Medlem

Jag tycker att Hi Score Girl (Hai Sukoa Garu) är rätt trevlig och passar trådens tema. Det är en anime som handlar om några arkadspelande ungdomar i början av 90-talet (mycket Street Fighter II men även andra spel).

Medlem

Twilight Zone, Lost, Simpsons? Vetisatan vad som är populärt längre. x(

Medlem

Barry, väldigt lättsam serie på HBO.
Går snabbt att se och är en av mina favoritserier just nu.

Always sunny in philadelphia är också fantastisk men den är inte lika lättsam och första två säsongerna kan vara rätt tuffa att se pga kvalitén men den är grym!

123
Skriv svar