Nu kan du ladda upp bilder i FZ-forumet!
Test Naturbild
<Uppladdad bildlänk>
haha alltid kul när man lyckas pausa på en bra frame 😂
Fantastiska nyheter!
<Uppladdad bildlänk>
Jag kan inte tänka mig en bättre första bild i denna tråd.
haha alltid kul när man lyckas pausa på en bra frame 😂
<Uppladdad bildlänk>
Oh jag har många 😂
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
<Uppladdad bildlänk>
Coolt.
Ägg och öl?
Ägg och öl?
Gött med hembryggd ALE och några kokta ägg,tyvärr inte från egna hönor.
CARPE JÄVLA DIEM
Skulle behöva lite mer information om vad för typ av bild du försöker ladda upp. Om möjligt även själva bilden, du kan skicka ett PM till mig med en länk till en Drive-tjänst eller liknande.
Bilden nedan var en JPEG-fil på ca 40MB och 5494 x 5839 i upplösning.
- Laddade du upp en högupplöst PNG fil?
- Vilken typ av enhet använde du vid uppladdningen?
- Vilken webbläsare använde du?
Skulle behöva lite mer information om vad för typ av bild du försöker ladda upp. Om möjligt även själva bilden, du kan skicka ett PM till mig med en länk till en Drive-tjänst eller liknande.
Bilden nedan var en JPEG-fil på ca 40MB och 5494 x 5839 i upplösning.
- Laddade du upp en högupplöst PNG fil?
- Vilken typ av enhet använde du vid uppladdningen?
- Vilken webbläsare använde du?
<Uppladdad bildlänk>
Tack för svar! Det var genom min PC, Google Chrome och själva bilden är PNG, 2560x1440 på exakt 3,11 MB.
Jag ska försöka skicka den till dig via PM!
Tack för svar! Det var genom min PC, Google Chrome och själva bilden är PNG, 2560x1440 på exakt 3,11 MB.
Jag ska försöka skicka den till dig via PM!
Tack så mycket för bilden. Den borde dock varit en JPEG istället för PNG. PNG ska generellt användas för grafik och inte "fotografier". Självklart blir det ju sämre kvalité än att spara i PNG, så jag förstår ju varför den sparades i det formatet. Vi har just nu en gräns på 2 MB (efter bearbetning) för PNG bilder och det blockerar fotografier men inte grafik.
Tack så mycket för bilden. Den borde dock varit en JPEG istället för PNG. PNG ska generellt användas för grafik och inte "fotografier". Självklart blir det ju sämre kvalité än att spara i PNG, så jag förstår ju varför den sparades i det formatet. Vi har just nu en gräns på 2 MB (efter bearbetning) för PNG bilder och det blockerar fotografier men inte grafik.
Ahh okej, då förstår jag! Får köra på gamla hederliga sättet tills vidare eller ändra till JPEG som du säger ^^ Skulle min hårddisk må bra av också haha! Tack för snabbt svar.