Hur tacklar ni eran backlog?

Ambassadör
Xbox

Har en gigantisk backlogg som jag organiserat i olika tiers för att prioritera. Dock så är enbart Tier A, med de spel jag främst vill spela, över 200 spel... Totalt är det närmare fyrsiffrigt.

Har gjort bra framsteg de senaste åren efter att ha sorterat upp spelen, gillar att göra listor och beta av så det är bara skoj. Använder mig av en kombo av Excel och Howlongtobeat för att hålla koll. Kör också enbart ett singleplayerspel i taget, fokuserat. Deltar i diverse backlog challenges, här och på andra ställen, för lite extra motivation!

Har kul hela tiden, så ingen stress.


signatur

Jump in.

Medlem

Just nu, inte alls. Jag hade en backlog på nära hundra spel för länge sedan, men den kröp ner efter att jag gjorde ett par insatser, och nu är de nere i *kollar* 14 spel. Känner ingen stress att beta av dem den närmaste tiden.

Medlem

Ignorerar den medan den växer och växer.

Medlem

Förstår verkligen inte problemet med denna backlog som är så populär att prata om här. Det är väl jävligt fint att ha en hel hög med spel som väntar på en? Jag sitter inte på jobbet och våndas för att jag inte drack upp all öl jag hade hemma dagen innan, jag kan ju dricka resten när jag kommer hem igen.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Jag har en riktigt ful ovana att ledsna på spel när sista upploppet börjar närma sig, så inte nog med att jag har en backlog på en sisådär 183 spel så har jag dessutom 18 spel jag NÄSTAN är klar med.

12
Skriv svar