I morgon blir det Diablo IV-livestream med en "hemlig utannonsering"

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Försökte tillsammans med sambon att ge sig på POE på PS5 för något år sedan, Maken till oresponsiv kontroll har jag inte varit med om. Sen som du säger så är det så pass krånligt för den oinvigde att man tappar intresset rätt fort.

Mina playthroughs har varit på PC, men jag testade att köra lite på PS5 också mest pga att jag ville se hur det fungerade. D3 på console var ju ändå faktiskt rätt trevligt som en casual-upplevelse.

Men.. PoE var HEMSKT! Hade tom svårt att ta mig förbi starten utan att slänga kontrollern ut genom fönstret, haha!

Medlem

Jag hörrni - vad kan den här hemliga nyheten vara???

Ska vi inte ta och generera lite hype och allmän mätbar Diablo 4-related internetaktivitet osv igenom att spekulera kring vad det är som har med Diablo 4 att göra - men som vi inte vet vad det är??

Vi träffas i kuddrummet - men alla måste ha sin stödperson med sig samt hjälm/badring om vi skulle tappa balansen i kuddhavet, vi som varken kan simma eller vet numret till 112.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av mobmoben:

FZ känns mer som en Diablo 4 blogg nu.

Det säger rätt mycket om hur bra Diablo 3 är och hur svårt det blir för Diablo 4 att leva upp till förväntningarna.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Hoppas den "hemliga utannonseringen" är "Diablo I: Resurrected" för att trösta oss som tyckte D4-betan var ett sömnpiller.

123
Skriv svar