Efter Black Friday kommer spelhelg

Robot
Efter Black Friday kommer spelhelg

Klipp har gjorts och nu ska vi spela våra nyinköpta fynd.

#spelhelg


Medlem

Baldur’s Gate 3.

Rainbow 6 Siege hela helgen med kort avbrott för stanniolryck på nån flaska siktvatten.


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

It's not a lake, it's an ocean

Efter Alan Wake II blir det nu röj i RoboCop. Är bara i den absoluta inledningen men gillar redan stämningen.

Ska försöka knyta ihop mina tankar om Starfield också vilket förhoppningsvis resulterar i något slags text här inom kort.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Köpte Super Mario RPG inför förra helgen, men har inte blivit hooked de få timmar jag spelat. Blir nog till att fortsätta Monster Boy istället.

Sen är Astral Chain äntligen på rea, men det hinns inte med denna helg.

Medlem

Jag installerade This War Of Mine igen nyligen, den här gången på PS5. Det var några år sedan sist och då spelade jag på PC. Spelet håller än och är fortfarande riktigt bra.

Jag hade glömt bort vissa saker så första försöken slutade i katastrof (folk blev sjuka, fick slut på mat, dog av skador, osv), men sedan kom jag igång och lyckades klara av storyn med pappan och hans dotter (som ingår i The Little Ones DLC). Efter det började jag på en ny story med ett annat gäng som fortsätter i helgen.

Medlem

Star Citizen-testhelg för mig, Starfield, sedan Cyberpunk 2077 och Robocop.

Medlem

Baldur's Gate 3. Jag känner att jag börjar närma mig slutet så jag siktar på att se eftertexterna i helgen.

Medlem

Efter många år av endast konsol spelande så försöker få igång pc spelandet igen, så jag slog till på Starship troopers terran command!

Medlem

Köpte operator men fick ett väldans sug efter att spela Ghost recon wildlands så det får det nog bli

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Assassin's Creed: Odyssey, inget litet spel detta...


signatur

Jump in.

Medlem

Hittade Quantum Break i mitt steam-bibliotek, så blir det efter allt ”tjat” om remedy iom Alan Wake 2!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Spelar ännu inget kap, men kikar extra på dig Marvel's Midnight Suns.

Är kluven. Älskar XCOM-spelen men tröttnat lite på alla "kort-kloner". Och ju mer recensioner jag läser desto mer kluven blir jag... hjälp

Annars så spelas My Time at Sandrock med dottern och Grim Dawn när det är "pappa-tid"

Och om du inte spelat Grim Dawn innan så finns ett av de bästa ARPG:erna någonsin till ett mycket bra pris just nu

Medlem

Är helt inne i Zelda: Tears of the Kingdom och det är verkligen magiskt! En ytterst vacker spelvärld vilken får en att stanna upp för att bara insupa vyerna vart man än befinner sig. Det finns bara något enstaka element av spelet som inte är något för mig men de kan man bara skippa om man inte är intresserad.

Har många timmar Zelda kvar men är även nyfiken på att testa Red Dead Redemption 2 och även Cyberpunk 2077. Blir även jag sugen på Dave the Diver eftersom många snackar om de.
Trevlig helg!

Medlem

The Last of Us 2 och detta är min 4e genomspelning sedan releasen under sommaren 2020. Ett stycke MÄSTERVÄRK. Fruktansvärt välgjort o jag gillar att man får lira från 2 oliks sorters perspektiv i den fantastiska storyn. Got damn, i LOVE this piece of a work. Kommer absolut köpa PlayStation 5 Remastern just för att bumpa upp resolution @ 4K Native. Knivskarp gragik prioriterar jag. Spännande att få sätta tänderna i denna "remaster".....


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jag gjorde ett Black Friday fynd! Jag köpte RoboCop Rogue City på Epic Store, med deras black friday kupong så landade priset på 280 kr, men så jag hade gamla bonus krediter på Epic också 40 kr, så slutpris: 240 kr för Robocop

Dying light 2 Deluxe edition , Immortals of aveum , Fort solis , The 7th guest VR, pixel ripped 1995 , Blizzard Arcade Collection och Jade empire har det blivit än så länge

Medlem

Half Life 2 för drygt en tia! Spelade demot när jag var liten och blev så vettskrämd av Ravenholm, att jag vägrade köpa spelet! XD

Tycker fortfarande den banan är riktigt läbbig som Vuxen. Var tvungen att tända lite fler lampor efter jag hade spelat klart! Men fortsätter att stå för min ståndpunkt, att spel var objektivt bättre förr! Moderna spel är tok för belastade med en massa system och icke-diegetiska menyer.

Medlem

Blev lite Switch-spel för min del. Red Dead Redemption (digitalt) och Octopath Traveller II (fysiskt) 😊

Medlem

Det har blivit några rundor i Dead Cells.

Jag har även gjort några "quests" i Genshin Impact där jag halkat efter en del då de lägger till nytt material snabbare än jag hinner spela det.

Jag har även laddat hem och funderar på att starta Observation.

Medlem

17 fysiska spel för mig.

Men har nästan enbart spelat pokemon Crystal.

1
Skriv svar