De bästa animeserierna

Medlem

Har inte kollat på så mycket anime men FMA är grymt bra så min röst hamnar på den

Inaktiv

Excel Saga var ju rätt rolig/sjuk hehe

Medlem

Varför står det (alla serier) efter Trigun?? Det finns bara en serie på 26 avsnitt av Trigun...

För övrigt tragiskt att ett mästerverk som Juuni Kokuki bara fått 3 röster.

Inaktiv

Vart der man på de olika serierna?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Här kommer en liten request från en animé noob.

Har kollat på lite olika anime det senaste året, började med Naruto och sen Bleach. Älskar Bleach, kollar tillochmed med glädje på fillers.
Men nu har jag börjat sukta lite efter liknande att kolla på medans man väntar hela veckan lång på ett nytt avsnitt.
Kollade in "shijou saikyou no deshi kenichi" småkul sådär men jag insåg att jag behöver lite mer supernatural.
Claymore blev svaret, men eftersom den bara finns 26 avsnitt av vad jag kan se. Så kommer min fråga: Finns det någon mer anime som innehåller följande; Shounen, Supernatural, Svärd och en huvudkaraktär med en jäkla pondus?

Förlåt om det blev lite långt, inte meningen

Inaktiv
Skrivet av Darkseed:

Varför står det (alla serier) efter Trigun?? Det finns bara en serie på 26 avsnitt av Trigun...

För övrigt tragiskt att ett mästerverk som Juuni Kokuki bara fått 3 röster.

Trigun och Trigun: Maximum.

Håller med om Twelve kingdoms.

Skrivet av Benhard:

Shounen, Supernatural, Svärd och en huvudkaraktär med en jäkla pondus?

Du får nog specifera dig lite mera, för du träffar hälften av alla hundratals shounen serier nu.

Bra sida:
http://www.anime-planet.com/tags/


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

OT: har nån koll på huruvida 12 kingdoms har nån mangaserie? Tyckte den lämnade ganska många lösa trådar som jag gärna följer upp på när jag är bored nån gång.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

12
Skriv svar