Medlem

släng på 4 eller 5mp tar inte mycke utrymme eller gör 2mp bra mycket bättre det går och som ovan sa orka springa runt med en extra pryl.

Speciellt under sommaren ser ju inte klokt ut med fickorna fylla med skit räcker att man ska släpa på mobilen .

Ska jag fota riktiga bilder så åker nikon d80 fram men med blixt o telekit så är den bra bökig o stoppa ner i fickan hehe så inget för party foton.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

med felias skitpriser blir det definitivt en N95


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Iphone kommer bara säljas med bindningstid för privatpersoner verkar det som.

Dock har det dykt upp bättre prisalternativ.

http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt/produkte...


signatur
Medlem

Nej, nej och åter nej. Innan priserna kom upp så var jag ordentligt intresserad av Iphone men nu har glöden svalnat helt. Hur som helst behöver jag en ny mobil då min gamla är försvunnen någonstans i huset och dessutom var den fruktansvärt gammal och kass. Det blir en SonyEricsson G900 för min del. Räcker gott och väl.

Någon som vet om det är något att ha? Jag ringer inte speciellt mycket (använder därför kontant), men har användning för andra saker, så som kamera, mp3, påminnelser, anteckningar etc. Därför tyckte jag att den telefonen verkade passa mig ganska bra

Medlem

sitter på en se w850 bra gammal nu men funkar prima och visserligen en kamera som tar hyffsade bilder i bra ljus i dåligt ljus så är den inte bra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Intresset var tillräckligt stort för att sänka telia.se vid releasen kl 00:01.


signatur
Medlem

Om du har mer än 3 månaders bindningstid kan du köpa en iPhone 3G till följande pris (med bibehållen bindningstid):
iPhone 3G 8 GB: 4695 kr
iPhone 3G 16 GB: 5495 kr

123
Skriv svar