Bästa Call of Duty 4 Game mode

Medlem

TDM och S/D i Promod är det ändå jag kör nu

Medlem

Har inte förstått det roliga i HardCore. Ja visst, det tar mer skada men är det inte lättare då att döda fi?

Folk bunkrar upp med LMG och pepprar hela väggarna på alla hus och hoppas att nå´n sitter där.

Nee "standard" eller vad det heter. Då får man SIKTA i fönster och dörrhål. Visst går skotten genom väggar där också. Men inte som om husen var kinesiska papphus.

Inaktiv

Hardcore TD och Hardcore HQ är lätt de roligaste spelsätten

Medlem

Hardcore Team Deathmatch och vanliga S&D är roliga. Kör man S&D på hardcore brukar folk tk:a en när man desarmerar bomben för att de vill ha poängen.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

Hardcore Team Deathmatch och Hardcore Search & Destroy är nog de jag gillar bäst. Att spela icke-hardcore kräver knappt nå skills alls. Fast det är dock ganska skönt ibland att bara röja. ; )


signatur

Sperm@rio

Inaktiv

Lätt så är det hardcore som är roligast!


signatur

Bad Company 300 kr. Till 360

En klassisk Tdm går alltid an annars blire nog Headquarters.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

TDM HC självfallet..
Det jag kör för rankups är HQHC.. Konstant expflöde medans man pangar fiender för mer är bara trevligt.

Medlem

Jag anser fortfarande att Heat of Battle klår alla dom andre spelsätt. Nu är det på Beta 6, och snart klar till WAW. En av dom få mods som fått IW's mod verktyg som beta för att testa och hjälpa med att utveckla det.
Finns på www.heatofbattle.net

Medlem

Du o ditt heat of battle

*installerar* Älskar bra moddar

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Du o ditt heat of battle

*installerar* Älskar bra moddar

Man måste ju göra reklam vettu!

Det är en kanonmod, om du gillar teamplay så kommer du älska den.
Adda mig på X-fire så kan du följa mig in någon gång.
Vill du komma in på TS så går det bra med.

Vi kör en 3 eller 5 lags turnering mellan 3 communities nu i helgen som kommer och dom följande helger. Det finns enstaka platser på lagen än

12
Skriv svar