Vart skulle du flytta om Sverige försvann?

Inaktiv

Australien. Har bott där en kortare period och längar varje dag tillbaks dit. Grymt land men sköna människor.

Inaktiv

Skulle jag inte bo i sverige så skulle jag nog kunna tänka mig att bo i Norge men om det är ett kärnkraftverk som fått härdsmälta och hela sverige var obeboligt så skulle nog inte norge gå. Spanien kanske.. Jag har ju läst spanska.

Inaktiv

Absolut inte Norge eller Finland.

Funderar på Skottland (ligger högst på listan), England, USA eller Australien... möjligtvis Thailand om jag hade varit svinrik.

Tror jag ska försöka plugga i antingen Skottland eller England.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Kanada lätt!

Inaktiv

Om Sverige skulle bli väldigt förstört och nu syftar jag på vårat klimat nu och det kommande klimatet om vi inte gör nåt åt den globala uppvärmningen t.ex så logiskt så borde man flytta till anarktis för där kommer vattnet i alla fall ta slut sist. he he he eeeeh...? men å andra sidan... skulle det bli krig skulle jag aldrig lämna Sverige utan kämpa för vårat fosterland jag tycker människorna som bor här har tappat patriotismen kärleken och stoltheten över Sitt eget land och nu är inte jag svensk i rötterna men jag är född här och älskar detta vackra avlånga land så det bör vara ett bra skäl till att man skulle lämna Sverige! Tack! Älska Svea.....:heart::up:

ok tack för kommentaren antar jag då!! men jag kunde inte förmå mig att fantisera om att Sverige bara försvann. Men i så fall skulle det väl bara finnas 2 orsaker krig o globala uppv. men det innefattar ju hela planeten (fattar förresten inte folk hur jäkla risigt vi ligger till redan nu och ingen gör nåt ska våra barn bara dö pga oss egoister eller hinner vi dö m dem kanske!!?? soon it´s way 2 late ,o så tillbaka till ämnet) Men visst försvinner Sverige försvinner jag !! Hääääng med! God jul o Gott nytt 2008 på Er alla! :heart:

Inaktiv

australien håller på att få rejäla problem med vattenförsörjningen, pga att dom av någon sjuk anledning konsekvent vägrat återvinna vatten som oss andra..
det är ju äckligt å dricka vatten som folk kissat ut!!!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av fia30:

Om Sverige skulle bli väldigt förstört och nu syftar jag på vårat klimat nu och det kommande klimatet om vi inte gör nåt åt den globala uppvärmningen t.ex så logiskt så borde man flytta till anarktis för där kommer vattnet i alla fall ta slut sist. he he he eeeeh...? men å andra sidan... skulle det bli krig skulle jag aldrig lämna Sverige utan kämpa för vårat fosterland jag tycker människorna som bor här har tappat patriotismen kärleken och stoltheten över Sitt eget land och nu är inte jag svensk i rötterna men jag är född här och älskar detta vackra avlånga land så det bör vara ett bra skäl till att man skulle lämna Sverige! Tack! Älska Svea.....:heart::up:

Hehe, tror du har missat vad tråden går ut på ^^ Var skulle du flytta om alla våra kärnreaktorer gick i luften, men ja om det skulle bli krig skulle även jag försöka försvara sverige så gott jag kunde


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Sipmo:

^- bilen måste varit nytankad, en bomb låter inte som sverige. Kom någon till skada?

Här i skövde kastar barn snöbollar med smällare i, det är bäst att hålla sig borta ifrån parkeringar vid stormarknader.

Helt rätt. Sjuka i huvudet är idioterna (bor i Hjo vistas ofta i Skövde.)

OT: Förmodligen USA eller Irland.


signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
Ken Olsen, Digital, 1977

Inaktiv

U.S.A tror jag, australien annars

Skriv svar