Emogon (Eragon-parodi)

Medlem
Skrivet av Falcion:

CastorFiber skrev:

Det gör bara edert plagiat ännu värre.
De andra verkar ju "erkänna" vart de hämtat sin inspiration i alla fall efter som de döper filmerna till "sagan om".

ja men våran film heter ju EmoGON (EraGON );)

Haha - jag menade ju att ni kopierar "sagan om" parodierna... den som inte fattar att det är eragon ni baserat er saga på skall jag be för ikväll, de behöver det verkligen.

Ni minns jag inte vem det var... Jo, ostmjuk hamster! - Jag vill inte vara elak, jag uppfattade att kidsen ville veta vad jag tyckte.

Allt som smakar äckligt, är tråkigt och gör ont är bra för er - detta gäller i allra högsta grad för kritik. Eat up, lads!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Falcion:

CastorFiber skrev:

Det gör bara edert plagiat ännu värre.
De andra verkar ju "erkänna" vart de hämtat sin inspiration i alla fall efter som de döper filmerna till "sagan om".

ja men våran film heter ju EmoGON (EraGON );)

Haha - jag menade ju att ni kopierar "sagan om" parodierna... den som inte fattar att det är eragon ni baserat er saga på skall jag be för ikväll, de behöver det verkligen.

Ni minns jag inte vem det var... Jo, ostmjuk hamster! - Jag vill inte vara elak, jag uppfattade att kidsen ville veta vad jag tyckte.

Allt som smakar äckligt, är tråkigt och gör ont är bra för er - detta gäller i allra högsta grad för kritik. Eat up, lads!

Självklart ska vi ta åt oss av vad som sagt, i alla fall den konstruktiva kritiken.
Just därför ska vi försöka förbättra humorn och själva kvalitén over all, med mindre bögerier och mer... skojerier.

Observera att jag är på mitt glada fredagshumör just nu, jag kanske inte har en aning om vad fasen jag säger.


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Medlem
Skrivet av Tinnituz:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Tinnituz:
Skrivet av CastorFiber:

Catfish? Where? <- DET är humor!

DET är tråkig humor.

Det är humor för män som har hår på brösten och verkligen förstår bra humor. Som Castor tex.

Håller förövrigt med Castor på hans punkter.

Grabbar det är dags att se att målgruppen kanske inte är FZ ni söker efter när det gäller det här.

Det finns miljoner av forumtrådar på Lunarstorm.se med mera! Testa där, där kommer ni få bättre kritik än här!

Lunarstorm? Under min värdighet.
Och hår på brösten? Har du tuttar...?

Måste bara fråga. Vad har hår på bröstet med tuttar att göra? Så vitt jag vet är det inte särskilt många tjejer (tjejer har tuttar ) som har hår på bröstet.

Inaktiv
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av Tinnituz:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Tinnituz:
Skrivet av CastorFiber:

Catfish? Where? <- DET är humor!

DET är tråkig humor.

Det är humor för män som har hår på brösten och verkligen förstår bra humor. Som Castor tex.

Håller förövrigt med Castor på hans punkter.

Grabbar det är dags att se att målgruppen kanske inte är FZ ni söker efter när det gäller det här.

Det finns miljoner av forumtrådar på Lunarstorm.se med mera! Testa där, där kommer ni få bättre kritik än här!

Lunarstorm? Under min värdighet.
Och hår på brösten? Har du tuttar...?

Måste bara fråga. Vad har hår på bröstet med tuttar att göra? Så vitt jag vet är det inte särskilt många tjejer (tjejer har tuttar ) som har hår på bröstet.

Va? har tjejer tuttar ?? :evil:


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv
Skrivet av Jkkb:

Måste bara fråga. Vad har hår på bröstet med tuttar att göra? Så vitt jag vet är det inte särskilt många tjejer (tjejer har tuttar ) som har hår på bröstet.

Han sa "hår på brösten".


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Inaktiv

Fifan, ni äger juh :D:D

nä för att vara ärlig så var det troligtvist den sämsta Sagan om de Bannlysta pariodin någonsin, och att ni ens orkar fortsätta göra mer delar av den här så kallade serien...

Inaktiv
Skrivet av floube:

Fifan, ni äger juh :D:D

nä för att vara ärlig så var det troligtvist den sämsta Sagan om de Bannlysta pariodin någonsin, och att ni ens orkar fortsätta göra mer delar av den här så kallade serien...

1. Det är ju inte ens Sagan om ringen!!
2. Bannlysta? Eh, har du nån koll över huvudtaget?
3. Parodi på Eragon.
4. Du är fan dum.¨
5. banna mig inte...


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem

1,2,3. Men herregud, det är samma sak, Sagan om de bannlysta och Emogon...
4. Att bara skriva att han är dum kommer inte leda till något, möjligtvis punkt nr 5.

CS och UT är inte samma sak, men ändå samma sak för det är ett FPS, samma sak som just Sagan om de bannlysta och Emogon.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Greger:

1,2,3. Men herregud, det är samma sak, Sagan om de bannlysta och Emogon...
4. Att bara skriva att han är dum kommer inte leda till något, möjligtvis punkt nr 5.

CS och UT är inte samma sak, men ändå samma sak för det är ett FPS, samma sak som just Sagan om de bannlysta och Emogon.

Vi gör en parodi på en helt annan film. Med en egen handling. Och (för det mesta) egna skämt.
Det är inte samma sak, då vi inte kopierar någon.


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Youtube-proffs

Men snälla, ni har fått eran bra och dålig kritik angående filmen, har ni satt ihop 1 och 1 och insett att den fick mer dålig kritik än bra?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

men vi tycker forfarande att den är bra och så länge vi gör det så fortsätter vi att göra filmerna...


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem

...och spammar forum


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Börjar det inte bli dags att flytta/låsa tråden snart?

Det enda som håller den här tråden vid liv är folks klagande på att tinnituz/falcion bumpar upp den hela tiden.

---

Tinnituz, Falcion, kan ni vara goda och fixa en egen webbsida istället? lycka till.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av Sipmo:

Börjar det inte bli dags att flytta/låsa tråden snart?

Det enda som håller den här tråden vid liv är folks klagande på att tinnituz/falcion bumpar upp den hela tiden.

---

Tinnituz, Falcion, kan ni vara goda och fixa en egen webbsida istället? lycka till.

Det var faktiskt ganska smart, det borde vi nästan göra, tack för tipset:up:


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

...och spammar forum

Men håll käften, du säger bara sådär för att du inte gillar tråden/parodin. Sköt ditt eget och håll dig borta från en tråd du inte gillar, goddamnit.


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Youtube-proffs
Skrivet av Tinnituz:
Skrivet av IceMan:

...och spammar forum

Men håll käften, du säger bara sådär för att du inte gillar tråden/parodin. Sköt ditt eget och håll dig borta från en tråd du inte gillar, goddamnit.

INGEN GILLAR TRÅDEN ELLER PARODIN!

Kan ni inte fly landet eller något, snälla.

:evil:

Och föressten, det sista DU ska be någon är att hålla käften.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Alltså ni verkar ju inte förstå alls vad vi försöker säga, eran parodi på Eragon är i samma klass som Sagan..., gissa varför?
Jo ni driver om en film, ni tar ett koncept och gör om det.

Ni har alltså gått samma väg, och därmed är ni samma sak.
Förstår ni mig?
Jag stör mig så förbannat mycket på att ni inte verkar förstå att det är samma sak ni gör, ni spammar faktiskt trådar då säg Tinnituz skrriver något, sen scrollar man ner lite och ser såklart Falcion, eller jonne_man.

Jag förväntar mig seriöst något smart, roligt osv från eran nästa film.
För vi har verkligen bombarderat er med goda råd, och om ni inte har tagit åt er något så borde ni spendera mycket mer tid i skolan och mycket mindre åt att sitta och "försöka" passa in era bögskämt i en redan dålig film ;)I


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Men gud, om nu ingen gillar tråden, så varför skulle vi försöka "bumpa" den? Jag är van att kunna svara på det folk säger utan att få en massa anklagelser och förolämpningar över mig! (Nej, nu menar jag inte allt ni sagt.)

Och var ser du jonne_man? Han har ju inte skrivit ett skit de senaste 4 sidorna...


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Medlem

Jag förstår varför denna/dessa blev ivägjagade från GR-forumet......

Inaktiv

Snälla.. Kan inte någon moderator låsa den här tråden då den stinker mer än Boris Jeltsins fjärt (CoD4) och drar ner Fz's forum till hamsterpaj.se nivå ... Usch o fy

Inaktiv
Skrivet av Rave:

Snälla.. Kan inte någon moderator låsa den här tråden då den stinker mer än Boris Jeltsins fjärt (CoD4) och drar ner Fz's forum till hamsterpaj.se nivå ... Usch o fy

Varför Fortsätter ni att kolla på filmerna och klaga om ni tycker att den är dålig,låt dom som gillar den här filmen skriva i tråden, och sluta klaga för faaaaaan!!!!!


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem

Alltså... är inte hela problemet ett missförstånd?

Falcion och tinnituz verkar inte förstå skillnaden mellan sagan om ringen och sagan om de bannlysta och det är därför de inte förstår varför de gör samma sak som redan gjorts 1000 gånger?

Falcion, tinnituz - sök på "sagan om de bannlysta" på youtube så kanske alla hamnar rätt sedan.

Sagan om de bannlysta är en översättning (ritigt rolig) och mixning av sagan om ringen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Alltså... är inte hela problemet ett missförstånd?

Falcion och tinnituz verkar inte förstå skillnaden mellan sagan om ringen och sagan om de bannlysta och det är därför de inte förstår varför de gör samma sak som redan gjorts 1000 gånger?

Falcion, tinnituz - sök på "sagan om de bannlysta" på youtube så kanske alla hamnar rätt sedan.

Sagan om de bannlysta är en översättning (ritigt rolig) och mixning av sagan om ringen.

ok, nu ska jag försöka förklara det en gång till så att alla förstår:

1. Vi härmar inte sagan om bannlysta
2. Vi gör Eragon parodi och inte Sagan om ringen
3. Sluta klaga på filmen
4. skapa en ny tråd om man måste klaga på saker
5. Vi är bara tre kompisar som ville göra en parodi som inte så många har gjort (Eragon-parodi)
6. Vi gjorde Eragon för att det är så många som gjort Sagan om ringen.

Så, nu får ni fatta!!!


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem

^-- 1. Vi härmar inte sagan om bannlysta
6. Vi gjorde Eragon för att det är så många som gjort Saganom ringen.

-.- gud...
200 st har härmat sagan om de bannlysta, ni har bara tagit det ett steg längre och försökt göra precis sammasak på en sämre film?

Måste också varna om att använda bögskämt, ungefär av en skolklass på 25 personer idag så är 3-4 st homosexuella. Väldigt stor chans att någon tar illa vid sig, eftersom jag antar att detta är riktat mot en yngre publik.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Väldigt stor chans att någon tar illa vid sig, eftersom jag antar att detta är riktat mot en yngre publik.

Jag var med och gjorde denna, vad var det för bögskämt? det är ju för fan en parodi. Har du sett t.ex. Chuck and larry, de är fan nästan en hel komedi om bögar. För ni som inte sett den Se den, men... du sa att den var riktad till yngre publik, svar ja. Du är för gammal, inte illa menat.

Så skriv inte om ni tycker vi är omogna, för att det är vi inte, vi gör bara något roligt av en b film.-


signatur

You mess with the JMan he is coming to get you but if your kind you will get a lollipop.
Peace.

Medlem

Vi har ju försökt flera gånger att ge er Konstruktiv kritik, men varje gång det blir lite negativt så slänger ni er bakåt och är jävligt aggresiva och verkar inte vilja ta åt er att det inte lyckades något vidare bra, eftersom ni är så jävla tjockskallade blir det här nog det sista jag skriver i den här tråden tills ni har gjort eran nästa film.

Läs igenom tråden igen, och försök läsa noga, vilket ni verkar ha glömt att ni ska göra.
När ni har tagit åt er råden (Ja jag vet att det kan bli svårt att synka, men tro mig om ni tar verkligen tid på er kommer det bli riktigt kul!) så kan ni fortsätta på nästa del, och som sagt om ni tar åt er från vad vi har sagt om hela historien (dvs den konstruktiva kritiken) så kommer ni definitivt lyckas

Rom byggdes inte på en dag, men förhoppningsvis så kommer ni nån dag göra riktigt lyckade parodier på filmer!

Edit : Jo Jman tydligen är ni omogna, men ni behöver inte göra samma fel som nästa episoder
Chuck and larry är såvitt jag vet fyndig med sina bögskämt, t.ex hela scenen när postkillen pratar så används en massa referenser som blir knytna till bögar är faktiskt rolig.

Och eftersom den är gjord för en yngre publik, så är nog inte fz rätt ställe, är väl cirka 20 års medelålder här?

Edit nr 2:
Det har ju kommit väldigt mycket konstruktiv kritik från majoriteten, och det mesta av det där har ju kommit efter att ni har absolut inte ens tagit åt er på något sätt, snarare försöker bita tillbaka på handen som hjälper er.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Alltså.
"Kan ni inte fly landet eller något?"
"Jag förstår varför denna/dessa blev ivägjagade från GR-forumet...... "
"Snälla.. Kan inte någon moderator låsa den här tråden då den stinker mer än Boris Jeltsins fjärt (CoD4) och drar ner Fz's forum till hamsterpaj.se nivå ... Usch o fy"
"... och spammar forum :)"

Detta är inte konstruktiv kritik. Detta är förolämpningar, och det är dessa förolämpningar som gör oss "jävligt aggressiva".
Det märks inte att det är +20-ålder på sidan, då många här enligt mig är betydligt mer omogna än vad vi är.


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Youtube-proffs
Skrivet av Tinnituz:

"Kan ni inte fly landet eller något?"

Haha klockren! vem skrev den?

De enda som skriver i denna tråden är ni själva, och folk blir förbannade för när dom vill se något ny intressant topic på allmänpratsforumet så får man denna sågade tråden i ansiktet.

Tror ALLA har gett sin kritik, och det är dags för er att gå vidare , för om ni gör en statistisk undersökning så kommer ni att förstå att parodin inte e så bra för fz publiken.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Tinnituz:

"Kan ni inte fly landet eller något?"

Haha klockren! vem skrev den?

Ute och festade i lördags?

Kolla lite längre upp.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Falcion:

1. Vi härmar inte sagan om bannlysta

Jo, det gör ni faktiskt. Ni gör exakt samma sak, fast med en annan liknande film och inte kul, tyvärr.

Skrivet av Falcion:

2. Vi gör Eragon parodi och inte Sagan om ringen

En blå bulldog är fortfarande en bulldog.

Skrivet av Falcion:

3. Sluta klaga på filmen

Det första inlägget ni skrev var:

Skrivet av Första inlägget:

Titta gärna i ordning, och lämna hemskt gärna en kommentar.

Eller ville ni bara att folk skulle säga något om de gillade den?

Skrivet av Falcion:

4. skapa en ny tråd om man måste klaga på saker

Det finns massa klagotrådar men detta gäller er film och den kritiken hör hemma HÄR inte i en annan tråd.

Skrivet av Falcion:

5. Vi är bara tre kompisar som ville göra en parodi som inte så många har gjort (Eragon-parodi)

Det har jag all respekt för men ni kan inte bli sura när folk inte gillar filmen, det kommer bara göra att tveksamma beslutar sig för att ogilla den pga osköna vibbar.

också... kom igen, detta är internet. Här måste man tåla att det svider lite ibland. Tyvärr.

Skrivet av Falcion:

6. Vi gjorde Eragon för att det är så många som gjort Sagan om ringen.

Ok, så då visste ni från början att detta gjorts 450 gånger innan - eragon eller inte spelar ingen roll. En blå bulldog är fortfarande en bulldog.

Skrivet av Falcion:

Så, nu får ni fatta!!!

En del har kanske varit onödigt hårda i sin kritik (eller?) men vad jag har sett har ingen förutom ni haft svårt att fatta... Kritik är till för att hjälpa.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Skriv svar