Medlem

Om man inte vill köra på surströmming så har jag för mig att man kan köpa sånna där larver som finns i djuraffärerna. Dom förökar sig typ riktigt snabbt och om du ställer några i ett skåp i skolan typ innan ett lov så lär det finns en hel del av dom efter några veckor

Inaktiv

menar du maggot? isf behöver dessa något att leva av. lax är bra, men lägger man en sida lax i någons skåp över en vecka kan jag lova att både larver och surströmming är överflödigt. ^^


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Det kanske enklaste sättet (men ändå mest riskfyllda) måste vara att slå igång NRJ i några minuter, kräkreflexerna kommer automatiskt efter några minuter, men bieffekterna som psykiska men kan klart bidra till att det inte är värt risken.

Inaktiv

Har hört att vatten med senap är rena kräkmedlet, läste det i en bok har jag för mig.

Inaktiv

Testa att ät Försvarsmaktens frystorkade fisksoppa med torsk och dill i. Den ska helst vara lite småkall på sina ställen eftersom stormköket inte funkade som det var tänkt.

Helst kombinerat med pulver-äggtoddy i kallt vatten.

YUMMY!


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Inaktiv

Bara ett förslag på något som kommer ifrån våran älskade försvarsmakts kök, jag förväntade mig mer!

Medlem
Skrivet av IceMan:

finns det kräkmedel i nått?

Hmm.. antagligen, annars skulle det inte finnas ett ord som hette "kräkmedel" eller hur?


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

ät bajs!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

usch det här får mig att tänka på hur många år jag gått i skolan och fortfarande går... hmmm det måste vara... 14 eller 15 och då är inte förskola inräknat...VAD HÅLLER JAG PÅ MED?!

OT:

gillar du inte potatisen eller??

Medlem
Skrivet av Roten:
Skrivet av IceMan:

finns det kräkmedel i nått?

Hmm.. antagligen, annars skulle det inte finnas ett ord som hette "kräkmedel" eller hur?

jo jag vet men läst inlägget över mig


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

sprit och dylikt på systemet innehåller kräkmedel, för att man inte ska dricka så mycket av det.
Vad man för övrigt kan göra om man inte vill kräkas, utan skita, så kan man sticka upp svaveldelen av en tändsticka upp i analen ^^

Medlem

haha och det har du testat? =D


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av skroovel:

sprit och dylikt på systemet innehåller kräkmedel, för att man inte ska dricka så mycket av det.
Vad man för övrigt kan göra om man inte vill kräkas, utan skita, så kan man sticka upp svaveldelen av en tändsticka upp i analen ^^

Varför skulle det innehålla kräkmedel i spriten på systemet ? Ska folk köpa mindre av spriten elr ? Nu med nätsprit är att sälja mindre det sista dom vill inte sant ? Men det är ju bara min tanke

Inaktiv

kräkmedel finns i viss mängd i större delen alkohol, ja...
nej, har inte provar det med tändstickan. Har kört mycket hundspann i mitt liv och innan start kan man om man vill (så att man slipper onödiga skitstopp) hjälpa hundarna på traven...
inget direkt som jag har använt mig av, då jag inte legat på elitnivå precis (tänket att det nog är annat som påverkar mer iallafall)

Medlem

Det finns ingen denaturering/kräkmedel i spriten från systemet, det är en skröna och jag hade hoppats folk hade slutat sprida detta nonsens.
Om det ens vore sant, vilket det nu inte är, skulle det dessutom bryta mot livsmedelslagen.

Så snälla, sluta sprida detta trams.


signatur

Space for rent.

Medlem

och så började tråden om igen

"vi kan dansa runt, runt, runt. ja vi kan dansa runt, runt..."


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

om så är fallet är jag helt borta nu då ^^

någon annan med samma uppfattning?

(att sprit, på systemet exempelvis, inte innehåller kräkmedel)

är det inte därför man vill ha tag i läkarsprit, för att den INTE innehåller kräkmedel?...just saying...

Medlem

Nej, systemspriten innehåller inte kräkmedel. Punkt slut.

Från systembolaget.se:

Citat:

Vi är några som tvistar om något som låter ganska äckligt.
Är det sant att Systembolaget häller kräkmedel i all sprit?

Svar: Nej, verkligen inte. Dels är det förbjudet enligt livsmedelslagen, dels faller det på sin egen orimlighet. Men det är en ovanligt seglivad myt!

Medlem
Skrivet av skroovel:

är det inte därför man vill ha tag i läkarsprit, för att den INTE innehåller kräkmedel?...just saying...

vill man verkligen det? och om man vill det, beror inte det på att den har en alkoholhalt på 96%, och att man hoppas på att få denna koncentrerade livsfara billigt?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av skroovel:

är det inte därför man vill ha tag i läkarsprit, för att den INTE innehåller kräkmedel?...just saying...

vill man verkligen det? och om man vill det, beror inte det på att den har en alkoholhalt på 96%, och att man hoppas på att få denna koncentrerade livsfara billigt?

livsfara är det ju inte, rent och bra


signatur

thank you, come again

Inaktiv

ok men då är det ju helt galet, vad är det för idiot som kommit med det från första början, hur seg som helst!
läkarsprit är nog bra ändå, om man späder det något kanske

Medlem
Skrivet av huxflux:

livsfara är det ju inte, rent och bra

hehe, drick det rent och se hur det börjar rinna ut genom frät-hålen i halsen, alien style


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

ja det är nog inte alls bra att dricka så starkt. Grejen är väl det att det förångas så snabbt i ens strupe att värmeförlusten som bildas gör att vi får köldskador i halsen...inte så kul...

Inaktiv

dumheter.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Köp ett kilo margarin och börja äta, kräks ni inte av det, Köp ett till!

Klarar ni av det då väntar en interessant upplevelse när tarmarna börjar bli välsmorda...


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv

vadå dumheter, kolla fakta...
vad hade smör med det hela att göra??

Medlem

Använda smör till att framkalla kräkningar, det var väl det den här tråden handlade om?


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Jag tror att den här tråden har spårat ut för ganska länge sen, och han som startade den har nog inte fått det svar han velat fått ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Du menar att tråden i sig har utvecklats till ett kräkmedel?

Då är vi klara här.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Drick rapsolja annars, efter 2-3 glas måste du nästan spy.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Skriv svar