Youtube-proffs
Skrivet av Zelaxe:

Min morsa berättade om en hund dom hade, varje påsk och nyår låg den under sängen och pissade för att den var så jävla rädd. Det slutade med att dom fick avliva han.

Personen som min morsa köpte sin hund hos fick ett stort problem med sin hund med. Jag minns inte hela bakgrundshistorien men den byggde på hans hund skulle hoppa in i bilen och då kom det 2 schäffrar och bet i den, efter det vågade den inte gå in i bilen. Det tog han 2 år(!) att träna bort den rädslan.

Smällare och raketer är djävulens påfund.

Det måste vart en speciell hund eftersom alla inte beter sig så typ.. det är sorgligt som fan men igentligen finns de inte så mycket man kan göra åt det.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Man kan sälja fyrverkerier dagen innan så slipper man åtminståne dem en vecka innan nyår.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv
Skrivet av prikk:
Skrivet av Slacker:

Och jag är för "barnmisshandel" som du uttrycker det. Snorungar ska ha stryk.

varför använder du citationstecken?
påstår du att det inte är barnmisshandel att ge snorungar stryk?

En örfil kan vara befogad i vissa lägen tbh.

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Zelaxe:

....

....

Vilken hund menar du??


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Fan vet om jag ska köpa några smällare i år alltså, jag tvekar ganska mycket.. Har typ 400 pipraketer i bagaget i bilen sedan förra året, någon i Göteborgstrakten som vill ha dom?

Jag kan ta dom:D

Inaktiv
Skrivet av dosman:
Skrivet av prikk:
Skrivet av Slacker:

Och jag är för "barnmisshandel" som du uttrycker det. Snorungar ska ha stryk.

varför använder du citationstecken?
påstår du att det inte är barnmisshandel att ge snorungar stryk?

En örfil kan vara befogad i vissa lägen tbh.

...men det är ju fortfarande barnmisshandel
även om du tycker det är befogat

finns alltid andra bättre metoder att ta till


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

jag har då fortfarande en massa smällare kvar det blev en del pangande i nyår


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

MFC
Medlem

Som mindre tyckte man det var kul.. men jag tyckte redan då att det var förvånansvärt att man fick köpa sånt. Har varit med om ett och annat "missöde" dessutom varit med när det gått riktigt illa och ärligt talat.. finns ingen orsak i världen att ett förbud inte införs snart. Människor riskerar sina liv både vid produktion av det och när det ska användas.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av prikk:
Skrivet av dosman:
Skrivet av prikk:
Skrivet av Slacker:

Och jag är för "barnmisshandel" som du uttrycker det. Snorungar ska ha stryk.

varför använder du citationstecken?
påstår du att det inte är barnmisshandel att ge snorungar stryk?

En örfil kan vara befogad i vissa lägen tbh.

...men det är ju fortfarande barnmisshandel
även om du tycker det är befogat

finns alltid andra bättre metoder att ta till

Min mamma är förskole lärare så jag har hört ett o annat vad som hänt.
Vissa ungar är helt galna, killar håller i tjejer och slår dom i ansiktet med nävarna för dom hann före till gungorna. En annan unge vägrade ta emot att "han måste göra" så han sprang ut i gatan och skrek "jag ska döda mig själv!". Allt sant.

Det är inte så att jag skyller på barnen, det är som med hundar, om en hund biter dig utan anledning så ska du klippa till ägaren och inte hunden. Det jag vill säga är att många nya föräldrar verkar helt tafatta när det gäller deras barn. De sätter inga gränser, låter barnet styra, och BRYR SIG INTE.
De lämnar barnet i skolan kl 7, där de nu infört frukost för att föräldrarna ska slippa göra det, de är i skolan fram till runt 3, sen går de till fritis och kan vara där upp till kl 8, då hämtar föräldrarna dom och kanske ger dom kvällsmat innan de ska lägga sig.
Kanske gör föräldrarna detta pga att deras föräldrar var så "hårda" mot dom och vill inte att samma sak ska hända deras barn.
Därav kan man tycka att vissa barn kan få en örfil för de beter sig helt sanslöst.

123
Skriv svar