Gogorsism, den nya tron. Ny hemsida

Medlem
Skrivet av Thinner:

Men vi kallar det inte för religion...

Ni kallar det inte för... Ni står inte för... ni har inga krav, fyller ingen funktion och har inte bestämt... ändå detta tjat om att man skall gå med... i vad?

...det vet ni nog inte själva...

shuddaph


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

en slags knatteklubb
med polkagrisar till alla!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

hhahaha


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Gogorsism står för det vi tror på, varför skulle vi starta en tro som står för något helt annat? Måste man stå för något så speciellt, vi tycker ju att man ska kunna leva som man gör nu. Ska vi införa hårda regler, komma på egna gudar eller liknande? Det är ju bara onödiga saker enligt oss och därför har vi inga...


signatur
Medlem

Coolt att ni kör på nummersystem för medlemmarna.

Men jag ser ingen anledning till att gå med, eller att någon annan skulle gå med för den delen, i grund och botten så tror ni att man ska vara en god människa och kunna tänka kritiskt, hoppas jag. Men ni behövs inte för detta, om ni istället gjorde en restart och satte igång som någon sorts intresseorganisation (vet inte vafan det är men låter som det jag tror det är) som lobbyar för grejer som är vettiga som mot skit så finns det kanske en anledning för er att existera.. Annars äre självmord som gäller, typ

Edit: P.S. Ta inte självmord.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Thinner:

Gogorsism står för det vi tror på, varför skulle vi starta en tro som står för något helt annat? Måste man stå för något så speciellt, vi tycker ju att man ska kunna leva som man gör nu. Ska vi införa hårda regler, komma på egna gudar eller liknande? Det är ju bara onödiga saker enligt oss och därför har vi inga...

Med andra ord har ni sänkt er själva.

Finns inget syfte med det ni säger så varför ska folk gå med?

Ska man ha en intresseförening eller whatever så bör ju man ha nått mer än allmänt fyllesnack på agendan.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Thinner:

Gogorsism står för det vi tror på

Vad ÄR det ni tror på?

Skrivet av Thinner:

Varför skulle vi starta en tro som står för något helt annat? Måste man stå för något så speciellt, vi tycker ju att man ska kunna leva som man gör nu. Ska vi införa hårda regler, komma på egna gudar eller liknande?

Är det en tro nu igen? Alltså, om detta hade haft med humor att göra... en idé om något eller...
Är det särskola ni gått på?

Skrivet av Thinner:

Det är ju bara onödiga saker enligt oss och därför har vi inga...

Vart finns ER nytta? Er tro, religion, filosofi är precis som en ful skylt jag såg brevid vägen när jag var i stockholm förra veckan... "Bort med alla fula skyltar utmed vägarna" stod det på den. Ni är symptomen på den sjukdom ni försöker bota, liksom.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Gogorsism verkar vara ett försök med dålig humor.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av klossen:

Gogorsism verkar vara ett försök med dålig humor.

För humor överallt runt om i landet hoppas jag att du har fel, det skulle innebära ett nytt lågvattenmärke strax under Robert Gustavssons "jag är jättefull"-sketcher.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

123
Skriv svar