vilket är det roligaste VM laget?

Medlem

Sverige spelar knappast underhållande. Inte EN enda gång spelade man bollen längs marken från egen planhalva till motståndarens planhalva förra matchen. Det måste man ändra på. Backarna måste lära sig att spela bollen längs marken, annars kan dem glömma en vinst mot Tyskland.

Inaktiv

Helt klart Ghana och Portugal.


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Medlem

Ska bli kul att se hur vi gör mot Tyskland. Tyskland har som sagt 8 målskyttar, det kallar jag för ÄG.

Medlem

Japan - Brasilen matchen var jävligt rolig

fan vad glad jag blev när Japan gjorde första målet, mer glädjekänslor än när typ Sverige spelar. Sverige är lamt.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av Famest:

Ska bli kul att se hur vi gör mot Tyskland. Tyskland har som sagt 8 målskyttar, det kallar jag för ÄG.

jo vilka skulle inte ha det, när man har mött blåbär?

Inaktiv

Känns som att trinidad är ett väldigt mycket större blåbär än costa rica och ecuador och polen eller vad tycker du. Det är bara att inse att tyskland är en fotbolls nation och det är dom flesta sydamerikanska lagen också.

trinidad är det största blåbäret i VM så där borde vi kunnat trycka in några mål

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Japan - Brasilen matchen var jävligt rolig

fan vad glad jag blev när Japan gjorde första målet, mer glädjekänslor än när typ Sverige spelar. Sverige är lamt.

Jo, jag tyckte det var jäkligt kul när Japan fick in 1-0 målet. Tyvärr höll det inte, men en sak kan jag säga, Japan hade fan kunnat komma långt i VM om dem inte vore i samma grupp som Brasilien.

Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av SeniiL:

Japan - Brasilen matchen var jävligt rolig

fan vad glad jag blev när Japan gjorde första målet, mer glädjekänslor än när typ Sverige spelar. Sverige är lamt.

Jo, jag tyckte det var jäkligt kul när Japan fick in 1-0 målet. Tyvärr höll det inte, men en sak kan jag säga, Japan hade fan kunnat komma långt i VM om dem inte vore i samma grupp som Brasilien.

ja det tror jag med, dom var fan blixtsnabba och grymt bra på att få in bollen till mållägen ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Vem fan tycker Sverige spelar bra fotboll? oO

Tacka vet jag argentina och elfenbenskusten


signatur

En styck signatur.

12
Skriv svar