88 är fan en genialisk glass

Inaktiv
Skrivet av urken:
Skrivet av yonaz:
Skrivet av urken:

Isglass ftw! Saknar den där banan/choklad GB glassen som fanns förut, tror det var banansplit den hete.

Banana Split åt jag för ett par dagar sen ju. Den finns kvar!

Va!? menar du glassen med choklad överdrag och glass med banansmak? Och så är den lite banan formad och sitter på en vanlig träglass pinne!?

Edit: det var Banana Joe som den hete :D, försvann 96 eller 97. Här e en bild: (näst längst ner till höger)
http://www2.gb.se/images/pic_nostalgi_glasskarta_1993_large.j...

Åh den är ju så god!!!


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

När jag hängde på nasseträffar förr i tiden så hade de 88 sytt på ärmen för att då smidigt kunna uttrycka sig utan att hamna i trubbel för det.

Nej, jag har inte hängt på nasseträffar, men det var så iaf. Hur mycket det används i dagsläget är väl tveksamt.

Dubbla budskap?

Medlem

mmmmmm 88 mmmmmmmmm.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

kommer ihåg Banana Joe och hur glassarna såg ut förut. Typ Daim och våran älskade Tip Top har ändrats lite Tyvärr är det så *** god choklad i "alla" glassar. Älskar choklad men vill inte äta pga grannarna i öst.

Inaktiv

vad har dessa med choklad att göra? (nu har jag säkert missat något jätteviktigt >_< )


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Dessa om du menar grannarna i öst?
Dom gillar oss när vi äter choklad så dom kommer hit och är intima och ta de inte personligt ni där ute.. Men gillar inte finnar.. Finskor däremot (A)

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Var förbi den lokala livsmedelsbutiken för att köpa middag och kunde inte hålla mig från att köpa denna klassiker... vilken jävla smakupplevelse, tror inte det finns någon bättre glass... skulle vara Sandwich i vissa lägen, men 88 verkar fungera i alla väder, men bäst när det steker som idag förstås

Håller ni inte med mig? Eller har ni kanske en annan favorit?

Jag var och köpte en 88 idag faktiskt, fyfan vad goda dom är! Hade glömt bort hur fantastiska dom var men den här tråden inspirerade mig att gå tillbaka till gamla minnen.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

123
Skriv svar