Mystiska bilder på Blizzards hemsida

Gen
Medlem

Luktar WotLK men många har rätt om att det kan vara tecken på D3...som kanske utspelar sig i kallare områden...av någon anledning

Medlem

Sist Blizzard använde sig av en splash var när dom utannonserade Starcraft 2, jag antar att dom forsätter med den trenden. Så ett nytt spel? Diablo 3? Warcraft 4? Starcraft-mmo?

Eller kanske det är entligen dags för Blizzard att annonsera deras nya spel-serie, den så kallade "Project Hydra".

Medlem
Medlem
Medlem

Njaa, hoppas på StarCraft eller något. Inte så glad i Diablo!

Medlem

Men för i helvete, det är ju is och vad gör blizzard nu? Jo, Wrath of the lich king som kommer vara på northrend där det är mycket is och snö.

Detta trodde jag var självklart!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Slanger:

Förutsätter att det handlar om Wrath of the Lich King och inget annat. Det är väl portalen till de nya områdena som håller på att öppnas på samma sätt som The Black Gate till The Burning Crusade.

mhm

Medlem

Eller så är det Warcraft 4, någonting inom Warcraft världen! Sanna mina ord!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Mja, jag vet inte.... Is behöver det ju inte vara heller, ska man dra spekulationerna så kan det lika gärna handla om SCV som bränner i en StarCraft Kristall.

Det kan ju även vara så att Helvetet håller på att tina = Diablo

Wrath Of The Lich King = Is teorin.

Nya IP´t = Ansiktena i "isen" ?

Det går att koppla det till allt....

Blizzard är mästare på att vilseleda, jag lovar att morgondagens bild inte kommer ge mycket mer klarhet.


signatur

Nämen!

Ook
Bibliotekarie (UU)

Här finns ett par sköna bilder till

Medlem

den där diablo bilden var riktigt cool ! även ponny bilden givetvis men diablo 3 bilden var mer eller mindre trovärdig


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Medlem

asså en sak för er som tror att det har med "starcraft online" eller starcraft 2 och göra så lär ni kunna lugna ner er... med tanke på att dom släpper starcraft2 i december så lär det inte vara något om starcraft2 eller något "starcraft online".. tänk lite bara så är det nästan självklart.. kanske bara är som så att dom ska ge ut ett datum då dom släpper wrath of the lich king. inget mer med det juuh

Medlem

Lost Vikings III ?


signatur

"You look like you need a monkey."

Inaktiv
Skrivet av Pettor:
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av Pettor:

Jag får hjärtklapp varje gång det kan vara Diablo 3 det pratas om. Får nog medge att jag har ett problem, det är steg 1 iallafall.

Dags att uppsöka läkare kanske? Eller möjligtvis psykolog.

Haha tja, nu överdrev ja en aning kanske. Hjärtklapp är genetiskt vetu och kommer lite då och då. Passade dock bra iochmed denna nyheten, då jag nästan älskar hypen runt Blizzard spel mer än själva spelen.

Skrivet av MMX:

Om man hängt med någorlunda i vad blizzard har för sig utan att vara Diablo/Wow fanboy bör det vara rätt uppenbart att det är starcraft 2 som detta har att göra med och antagligen en reklam kampanj för att annonsera release.
tror ni mig inte så vänta och se:P

Bara av rent intresse, vad baserar du detta på? För Starcraft 2 release duger bra för mig, men Diablo 3 hade varit roligt.

jag baserar det på att SC2 är i slututvecklings skede medans man inte ens hört någonting om D3 ens i alpha utveckling från blizz själva, allt som cirkulerar har i stort sett varit rykten medans det är fakta att SC2 är på gång.
Plus att det känns mer logiskt att dra igång hyp via reklam kampanj för ett spel som kommer snart än ett spel som kanske är flera år bort.
Däremot kanske det också kan vara wow expansion så det får jag ta tillbaka:P

Medlem

Ingen dålig hype inte...

Medlem

jag tror på ett nytt spel iaf, för dom gjorde liknande saker för annonseringen av sc:ghost, wow, sc2.

lite overkill att göra nåt sånt här bara för ett release datum för sc2/wotl enligt mig.

aja lär väl se i helgen ;P

Medlem
Skrivet av norrby89:

asså en sak för er som tror att det har med "starcraft online" eller starcraft 2 och göra så lär ni kunna lugna ner er... med tanke på att dom släpper starcraft2 i december så lär det inte vara något om starcraft2 eller något "starcraft online".. tänk lite bara så är det nästan självklart.. kanske bara är som så att dom ska ge ut ett datum då dom släpper wrath of the lich king. inget mer med det juuh

Ingenting är självklart. Allt handlar om hypoteser som kommer förbli hypoteser tills de avslöjar vad det är.

Och tänker du bara lite så släpptes WC3 efter SC och WoW innan SC2, att de inte skulle kunna släppa ett SC Online bara för att de ska släppa SC2 är kopplat till...ingenting. Ingenting mer än din hypotes som känns jävligt grundlös.


signatur

Your words are as empty as your future...

Inaktiv

Haha alltså jag vill gärna ha ett Diablo 3 jag också, eller något annat nytt från allas vårat Blizzard, men hoppas ni att det har med det att göra blir ni bara besvikna.
Blizzard har två gåsar på rullning i nuläget, StarCraft 2 och Wrath of the Lich King, mer än dom brukar ha. Det senare har inget releasedatum och det är detta som bilden med största sannolikhet handlar om. Speciellt med tanke på "ryktena" kring satta datum bara senaste veckan.

Vi får nog vänta minst ett år till innan vi hör ett knyst om D3 eller något annat projekt.

lol ni är ju gosiga, snacka om fanboys!!


signatur
Medlem

man ser ju klart och tydligt att det är en stor kontur som ser ut som något monster eller tvåbent varelse i isen i alla fall !

med lilaktig utstyrelse


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv
Skrivet av Phyrex:

Sist Blizzard använde sig av en splash var när dom utannonserade Starcraft 2, jag antar att dom forsätter med den trenden. Så ett nytt spel? Diablo 3? Warcraft 4? Starcraft-mmo?

Eller kanske det är entligen dags för Blizzard att annonsera deras nya spel-serie, den så kallade "Project Hydra".

Starcraft-mmo, om det händer säger jag upp mitt WoW konto och slutar supportera Blizzard för de drar in FÖR mycket pengar på det att det struntar att göra de andra spelen.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Dom vet hur man mindfuckar folk o skapar buzz iafa

Skit samma va det är, det får man reda på inom sin tid ^^

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

Som i dom andra kommentarerna, så tror jag detta handlar om Wrath Of The Lich King-expansionen till WoW. Iofs så kanske inte det är något jätte spännande, då dom redan sagt allt angående den.

Jag gissar att det är en sorts nedräkning till det att man kan signa upp till WotLK-betan. Kan vara Diablo också men jag har svårt att tro det.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

MMX är ju ute och reser med att påstå att runorna inte liknar de som finns i DiabloII och på Frostmourne. Det ÄR de runorna. Det ÄR samma runor på svärdet som i DiabloII. Somliga DiabloII -runor kommer med största sannolikhet att återanvändas som de runor man använder som Death Knight i WoTLK.

F.ö. har jag lekt fruktansvärt mycket med Wrath of the Lich King Alpha och Sandbox.

Och till er som inte tror att det är is utan kristaller och annat. Filerna på blizzards server heter just Ice.

Medlem

Jag tror dom ska tillkänna ge att dom har stött på aliens från en annan galax !!!

Medlem

Blackthorne Online! Hmm, var det så det hette....

Medlem

bilden idag på sidan får mig att tänka på Tyrael, den där ängeln ifrån d2, tycker man ser vingarna, men de kan vara en illusion

edit: tycker mig se vingarna som på ->
http://www.theamazonbasin.com/d2/iguides/images/tyrael_schpee...

hoppas på ett d3 \o/:heart:


signatur

u mad bro?

Medlem

Ny splash, no3.

Vad jag ser,
-runa ett är från Wotlk, finns på svärdet.
-runa två är helt klart en HEL runa från Diablo2
-runa tre är protoss avatar runa

Och tack vare WWI bild

Så tror jag dom kommer utannonsera Diablo3.
På bilden finns alla 3 spel dom gör.
På splashen finns nu 3 runor från alla 3 spel.

Rolig tanke vore dock om det kom en 4e runa, som ingen kände till, isåfall blir det ett nytt spel.

Aja, lite tankar.

Förövrigt tror jag dom håller på med 4 spel.
-Wotlk
-SC2
-Project Hydra
-Top secret next gen MMO (finns på deras anställnings sida)


signatur

Bara gör det.

Medlem

Har man tur: Diablo 3
Har man otur: Något annat.

I vilket fall som så är dom iallfall bra på att skapa mystiska hype omkring någonting man inte vet vad det är.


signatur

"I did put the fires out" - "You made them worse!" - "Worse?!.. Or better?"

Skriv svar