Se Call of Duty: World at Wars debuttrailer

Robot
Medlem
Se Call of Duty: World at Wars debuttrailer

ser jäääävligt stämningsfullt ut! kallt och rått, me like!

Medlem

Jag tycker att ni håller på att tappa stinget här på fz.
Filmen har leggat uppe för världen ett bra tag nu,och ni har inte set bilderna.

Inaktiv

Vill se riktig gameplay innan jag uttalar mig! ^^

Medlem

Kan bli intressant. Ser ut som de satsat på striderna vid Stilla.
Till skillnad mot de flesta andra spel som kör WW2 i Europa.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Ser bra ut men skulle gärna se en liten uppdatering av grafiken inte för att jag klagar men ändå

Medlem

Påminner mig av någon anledning av Pacific Assault motorn >.>

Medlem

Kul att det ska släppas till PC också. Trodde detta bara skulle komma till konsolerna, precis som COD 3.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Najs najs, har sett ingamebilderna.. Dom såg mycket trevliga ut.

Inaktiv

Hmm... Såg djungel, det finns inte mycket sånt i Europa. Det betyder de Japanska småöarna, men också såg jag ett ställe som liknar Operation Market Garden (Europa, de såg samma ut i Cod2 och 3)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Qexnep:

Ser bra ut men skulle gärna se en liten uppdatering av grafiken inte för att jag klagar men ändå

Håller med dig. Tycker inte grafiken såg så speciellt bra ut.

Medlem

Hoppas de gör lika bra ifrån sig som de gjorde med CoD4, med engagerande mellansekvenser och bra gameplay.

Medlem
Skrivet av Wingu:

Hoppas de gör lika bra ifrån sig som de gjorde med CoD4, med engagerande mellansekvenser och bra gameplay.

Nu var det inte Treyarch som gjorde CoD4, men jag håller tummarna på att de håller samma klass som Infinity Ward.

Medlem

Ser kanon ut!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Påminer ganska mycket om COD3, hoppas att det blir bättre dock.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jopp,
Ser äg ut och alla som undrar varför de syns sekvenser av T34or och Tyskar så kommer ju spelet ha en front i europa också.

WW2 <3

För att vara petig är detta det fjärde spelet av Treyarch, eller dåvarande Gray Matter Studios som gjorde bland annat Red One och United Offensive expansionen till cod 1.

Inaktiv
Skrivet av Cerevian:
Skrivet av Wingu:

Hoppas de gör lika bra ifrån sig som de gjorde med CoD4, med engagerande mellansekvenser och bra gameplay.

Nu var det inte Treyarch som gjorde CoD4, men jag håller tummarna på att de håller samma klass som Infinity Ward.

^

Vi lär nog få se ett precis lika bra spel som Call Of Duty 3.

Medlem

underbart!:D ser ju ut att bli skit bra detdära!!!! längtar tilsl det kommer bara:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Alesi09:

Jag tycker att ni håller på att tappa stinget här på fz.
Filmen har leggat uppe för världen ett bra tag nu,och ni har inte set bilderna.

Va? Den hade väl premiär idag eller, kan inte varit uppe längre än ett par timmar?

Medlem

Hoppas det blir bra bara , hade velat ha ett nutida krigsspel eller 10-20år i framtiden hade vart coolt.

Medlem
Skrivet av Noken:
Skrivet av Alesi09:

Jag tycker att ni håller på att tappa stinget här på fz.
Filmen har leggat uppe för världen ett bra tag nu,och ni har inte set bilderna.

Va? Den hade väl premiär idag eller, kan inte varit uppe längre än ett par timmar?

legat på nätet i typ 2 dar screens med.

Inaktiv

Orka WW2 =(


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Väntar på Cod 6 av Infinity Ward.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av lapa:

ser jäääävligt stämningsfullt ut! kallt och rått, me like!

Jag gillar också stämningen i trailern, kommer nog bli bra (får vi hoppas )

Awsome!

Inaktiv

Verkar fett nice :). Vore schysst om dem gjorde ett Vietnam CoD, gillar djungel action :).

Medlem

Tillbaka till sköna ww2.

Hoppas gameplayet blir lika givande som i 4a så kommer det bli underbart.

Hoppas också att kartorna blir större i MP än vad vissa är i COD4 då man kan när inpå kassta garanter till motståndarlaget spawnpoint direkt vid start.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Samma motor som 4an? ser mysigt ut iaf

Medlem

Ser väldigt stämningsfullt ut. Hoppas bara dom fixar roligare gameplay än i 4an. Jag är väl en av dom få som tyckte det var skittråkigt. Det värsta jag vet är fiender som bara spawnar och matar på tills man går förbi en viss checkpoint. Större banor också tack!

Ser däremot fram emot deras klassiska drag som de imponerande "scriptade" sekvenser och livliga omgivning

Medlem

Ska bli extremt spännande att testa då det kommer, (har lirat alla CoD spelen på pc det vill säga alla utan 3an) bara succéer

Love them!

EDIT1:

som BlueSam skrev, hade varit Grymt skoj med ett Vietnam Cod


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

CoD serien måste helt klart vara den bästa spelserie som någonsin skådats av mina fyrkantiga dator-ögon...


signatur

CZorg will rise again...

123
Skriv svar