Testa Tabula Rasa gratis i fem dagar

Inaktiv

hmmm hur ska man tanka hem filerna? måste man bli medlem på varenda sida för att få hem dom eller? det borde ju resultera i att man kanske får flera cd-nycklar :S

Inaktiv

och redaktören.. Tog du hem filerna till en dator som du har i samma hus som FZ hemsida kanske ? :).. råkade skriva flera poster istället för att redigera den gamla... jag hittade filen när jag loggade in ..

Medlem
Skrivet av Maekh:
Skrivet av Gotti:

Corrupt andra gången också. Kör via officiella downloadern nu. 500 kb/s

hur fan får man igång dl från den? händer ignenting för mig

Spelet laddas ned i bakgrunden, tryck på Play Now i vänstra hörnet i launcher fönstret så ser du status på nedladdningen.

Skrivet av Maekh:
Skrivet av Tompa:

Till er som filerna blivit korrupta för: jag tog just hem dem, fungerar felfritt. Vet ej vad som felar, men vi kan i alla fall fastslå att det inte är fel på FZ:s filer.

har du testat att installera med filen som du zippar upp?

Precis. Att zippa upp dom 2 första filerna är inga problem. Sen när man kör installern man zippar up så får man corrupt på typ 97%.

Inaktiv
Skrivet av Gotti:

Spelet laddas ned i bakgrunden, tryck på Play Now i vänstra hörnet i launcher fönstret så ser du status på nedladdningen.

Får fram "downloading install information" , vilket är en lögn då den itnegör ett skit

Inaktiv

Tryck på knappen "PLAY NOW" så ser du

Inaktiv
Skrivet av Roggah:

Tryck på knappen "PLAY NOW" så ser du

clienten måste bugga råhårt i mitt system, tyvärr

Inaktiv

Tackar för chansen FZ! Ska se om det förbättrats något sedan den öppna betan som jag provade. Kändes som att det fanns god potential, inte minst för att jag gillar sci-fi. Ska noga testas framåt helgen när det faktiskt finns tid.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

gå på hemsidan och sedan gör ett account där när du har gjort det så väljer du game accounts och trycker på spelets namn och download client.. Jag har skrivit till dig i PM Maekh men skriver här så ser andra som har problem sedan när du har fått hem filen så väljer du var du vill lägga spelet och sedan när rutan kommer upp så står det Tabula Rasa Installing... Tryck då på Play Now knappen så ser du hur mycket som har tankats

Redaktör

Hemskt ledsen för att FZ:s klient krånglar. Jag försöker få tag på en ny, fungerande. Under tiden får ni ta den direkt från PlayNC.


signatur
Inaktiv

Om någon har en buggande klient som jag hade. Kopiera och döp om en exe till Tabula_Rusa.exe och lägg den i önskad instalaltions mapp och ange det manuellt i properties. Så borde download starta

Inaktiv
Inaktiv

Ta hem den som finns på hemsidan Tompa .. tror inte det jäklas då

Medlem
Skrivet av URK:

gratis är gott. jag äter hellre grattis mat än betalar för bajs

Om det är god gratismat så kan jag också tänka mig det.
Är "grattis mat" tårta, eller?

Inaktiv

hehehe.. tårta är inte mat det är "godis" opps missade grattis hahaha

Medlem

laddade ner via PlayNC istället, tog lite längre tid, men nu funkar det!

by the way, tackar för nyckel FZ

Medlem
Skrivet av iller_:

haha vem vill testa tabula rasa.. ÄVEN om det är gratis? Har redan testat tabula rasa och...

Är du dum på nåt sätt eller?

Medlem

Redan spelat det här i beta, riktigt kul faktiskt måste jag erkänna. Ha så skojj alla som testar nu

Medlem

duktigt att deras Account Management sida är nere...

Medlem
Skrivet av iller_:

haha vem vill testa tabula rasa.. ÄVEN om det är gratis? Har redan testat tabula rasa och det KUNDE ha blivit ett jedrans bra mmo.. det blev det dock inte och det är en tokflopp. :evil:

Du ville ju tydligen...

Medlem

Ska bli kul att testa det å se hur det är.

Medlem
Skrivet av cruuse:

duktigt att deras Account Management sida är nere...

Högst irriterande:evil:

Medlem

Får också corruption på installerna i FZ varianten.

Medlem

Gratis är bäst ska tankat men jag brukar tröttna snabbt på mmorpg men vem vet detta kanske är något att ha.:)

Medlem
Skrivet av Dr.Muller:
Skrivet av cruuse:

duktigt att deras Account Management sida är nere...

Högst irriterande:evil:

fruktansvärt

Skrivet av cruuse:
Skrivet av Dr.Muller:
Skrivet av cruuse:

duktigt att deras Account Management sida är nere...

Högst irriterande:evil:

fruktansvärt

Samma här.

Medlem

Är det fem dagar från att man får nyckeln utskickad till sig, eller från det att man registrerar den? Kan man vänta en vecka med att använda den?

Medlem
Skrivet av zAjben:

Är det fem dagar från att man får nyckeln utskickad till sig, eller från det att man registrerar den? Kan man vänta en vecka med att använda den?

bör nog vara sen du aktiverar den

Medlem

Deras "Account Management" sida är nu uppe igen :heart:

Medlem

Men nu är deras FTP nere

Inaktiv

Sjukt att man måste aktivera kontot Innan man tankar ner klienten?

123
Skriv svar