bästa all around klassen

Medlem

Haha. Den där filmen va lagom ful bara. Lite synd att den är gjord som den är bara med alla buffs/debuffs då man ser mycket väl att den sista är på en warrior med recklessness.


signatur
Medlem
Skrivet av prikk:

wolfbane:
hrm.. okej att druiden är mest flexibel.. den kan vara en bra healer, en dålig rogue, en bra tank, och en dålig caster...
men förstod inte riktigt delen där du sa att shadow priest som dps är rena skämtet? har du spelat wow?

Jadu. Jag har lirat alla klasser. 5st är level 60 och en på 52 och 2andra respective på 48 och 49. Så jag har lirat alla classer på allaince sidan. Har lirat shaman men inte över level 30 så räknar inte det.

Och våran guid är just nu i NAXX.. och vi har en Shadow Priest i guilden. Killen kommer inte i närheten av mages, warlock, rogues eller dps warriors. Så ja jag tycker inte direkt att Shadow priest är så bra på DPS.

Men ta lite och skriv om dina personliga erfarenheter ang shadow priest.

Medlem

Från vad jag vet så gör shadow priests über mkt dmg. Men jag tycker att warlocks gör mer delvis att jag är det själv men också så har dom mer dots etc. Men shadow priests gör mkt dmg inge snack om saken.

Inaktiv

Wolfbane, antar att en anledning att er präst har svårt att komma med på dps listan är att det är svårare för en präst att plocka fin gear pga han konkurrerar med massor av klasser för den(och i många fall får inte ta alls) och locks/mages har även sina set som e fina. sen längre fighter har manan en tendens att ta slut
men fan va dom kan göra dmg

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Haha. Den där filmen va lagom ful bara. Lite synd att den är gjord som den är bara med alla buffs/debuffs då man ser mycket väl att den sista är på en warrior med recklessness.

var lite ironiskt menat, att filmer sällan visar speciellt mycket då det är mycket editering bakom de flesta ._.

har en till kul btw; http://video.google.com/videoplay?docid=-5662098928894696234&...

minns ja hade en länk till en CL crit på över 120k, men kan inte hitta den


signatur

shortbow.gif

Inaktiv
Skrivet av henko:
Skrivet av TixFrix:

Haha. Den där filmen va lagom ful bara. Lite synd att den är gjord som den är bara med alla buffs/debuffs då man ser mycket väl att den sista är på en warrior med recklessness.

var lite ironiskt menat, att filmer sällan visar speciellt mycket då det är mycket editering bakom de flesta ._.

har en till kul btw; http://video.google.com/videoplay?docid=-5662098928894696234&...

minns ja hade en länk till en CL crit på över 120k, men kan inte hitta den

vad är de han har precis ovanför sin actionbar? dom där fälten....sett dom i andra filmer men aldrig fått svar på vad de är

Inaktiv
Skrivet av Wolfbane:

Jadu. Jag har lirat alla klasser. 5st är level 60 och en på 52 och 2andra respective på 48 och 49. Så jag har lirat alla classer på allaince sidan. Har lirat shaman men inte över level 30 så räknar inte det.

Och våran guid är just nu i NAXX.. och vi har en Shadow Priest i guilden. Killen kommer inte i närheten av mages, warlock, rogues eller dps warriors. Så ja jag tycker inte direkt att Shadow priest är så bra på DPS.

Men ta lite och skriv om dina personliga erfarenheter ang shadow priest.

i långa bossfighter (dom flesta är rätt långa) så är shadow priests ruskiga om dom alltid knarkar pots såinnihelvete, alltså inte särskilt effektiva, jämfört med dom andra caster-klasserna
men det var väl inte riktigt det man syftade på i tråden trodde jag
i korta fighter, pvp t ex, är shadowpriests ruskigt bra och vääldigt svåra att slå.

druider däremot.. eh.. fattar inte riktigt hur du kan klanka ner på shadowpriest-dmg och säga att druider kan vara rogues å warriors å mages å whatnot
verkar inte som du har koll tbh

(fyi, så spelar även jag massa naxx, en bra bit in, med präst som main som för tillfället är disc/holy, och jag har en rogue-alt och en druid-alt som båda är 60 och som jag spelat länge)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av Wolfbane:

Druid är självklart den mest flexiba classen.

Dom kan ju ha följande roller.
Healer, Rogue, Tank, Caster

du menar druider kan vara;
en dålig healer
en dålig rogue
en dålig tank
en dålig dps caster

edit: eller ja, en dålig healer kanske var att ta i, men ändå :}

Skrivet av Wolfbane:

Är det nånting som Druider inte kan vara ?

bäst på någon av sina många roller ._.

iof har dom sealform eller vad de heter, den är ju rätt imba

dom kan göra mycket men bara "halv hjärtat".
som mt har man alltid en warrior
bäst på dps är rogues
aldrig sett en druid i owlform sen det var nytt och alla testade, men är tveksam till att den är speciellt effektiv

Skrivet av tritium:

vad är de han har precis ovanför sin actionbar? dom där fälten....sett dom i andra filmer men aldrig fått svar på vad de är

vet inte namnet på addonet men det är väl eget och enemy health/mana bars skulle jag tro


signatur

shortbow.gif

Inaktiv
Skrivet av tritium:

vad är de han har precis ovanför sin actionbar? dom där fälten....sett dom i andra filmer men aldrig fått svar på vad de är

vet inte namnet på addonet men det är väl eget och enemy health/mana bars skulle jag tro[/quote]

ok men om de är någon som vet vad den heter, kan väll skriva in namnet? eller till och med lägga en länk;)

Medlem

http://video.google.com/videoplay?docid=8472067520605983048&q...

En shaman som springer runt i kallingarna och äger alla ändå


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Medlem
Skrivet av pissenisse:

http://video.google.com/videoplay?docid=8472067520605983048&q...

En shaman som springer runt i kallingarna och äger alla ändå

full engineering shaman vs vid folk som inte kan spela sin klass


signatur

shortbow.gif

Inaktiv

inklusive massa pots ^^

dock påvisar den lite wows sten/sax/påse-stil.. men men.. det är ju inga nyheter direkt


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

tycker den filmen var underhållande, han hade skills... han visste vad han gjorde och, ja, vissa gånger hade han turen med sig men vafan, i det stora hela så hade han skills..

Fick mig att gilla wow lite mer bara...

12
Skriv svar