Mortal Online PRE-ORDER

Medlem
Mortal Online PRE-ORDER

(bilden är gammal)

Sådär!
Nu på lunchen av mitt sommarjobb bokade jag mortal online!
Var grymt överpris men det hoppas jag de är värt. Det roliga är att varför man bokar spelet är för att få spela BETA av spelet. Som är att man ska prova och kolla buggar innan man köper det.(?) Nu köper vi det före vi testar det. Inte lite lustigt. Så BETAN som alla pratar om är uppdelade i 4st olika grupper i olika tider. A är tidigast och B efter 4 veckor kanske osv. Då jag själv fick BLOCK: B. Som är grymt eåligt. För att få A måste man vara riktigt tidig med att beställa spelet. Dom släppte sidan för beställning i natt någon tid då jag sov, var uppe 2.5 timmar bara för att få köpa skiten men sidan laggade för mycket så det blev inget. Hade nämligen tänkt att köpa Limited Edition!

Synd att man bara fick Box då...
Om ni bokar spelet nu borde ni få komma med i BETA BLOCK B eller C (som är lite senare än den 20de)
---

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Mortal Online PRE-ORDER

Synd bara att spelet kostar 800kr för vanliga och 1200kr för CE. Sådana priser känns minst sagt som lite overkill.


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem
Skrivet av Overcow:

Synd bara att spelet kostar 800kr för vanliga och 1200kr för CE. Sådana priser känns minst sagt som lite overkill.

Ja, riktigt kasst. :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Speciellt när 80% av alla som köpt det går tillbaks till WoW efter <2veckor

1
Skriv svar