Coop-expansionen till GRAW 2 släppt och filmad

Robot
Medlem
Coop-expansionen till GRAW 2 släppt och filmad

Inget till PS3?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

PC!!! PC!!!!


signatur

Nämen!

Medlem

Bara att vänta ett tag tills de släpper det gratis som de gjort med tidigare banpacket. Coop är nice!

I trailern berättar dom att det är 5 coop uppdrag, 2 nya adversial banor och 2 adversial banor omgjorda från tidigare Ghost Recon spel.

Medlem

Åh jag kommer ihåg Castle och Battlefield från det första Ghost Recon. Det spelet var så jävla bra. Jag önskar att Red Storm kunde göra en sann uppföljare i första person med PC som huvudplatform. Det vore fantastiskt.

GRAW spelen(på både konsol och PC) är verkligen inte dåliga men det första Ghost Recon var så mycket bättre. Körde det faktiskt igen för typ ett halvår sedan och det var fortfarande sjukt kul. Har ni inte kört det och gillar spel som Flashpoint och Raven Shield så måste ni köra det.

Medlem

Red Storm är tillbaka! Det verkar som att det här för tillbaka det mer taktiska och en mer realistisk ton till spelet. Blir helt klart ett köp av det här!

Inaktiv

Men co-op alltså, man behöver ha en polare med ett exemplar av spelet med antar jag? Fan, alla mina vänner är sådana nötter. GRAW är för avancerat för dem.

Medlem

Men men, nu när jag läser igen börjar jag fundera på om det kommer till dator... Vore ju för jävla illa om det bara släpps till 360.

1
Skriv svar