Condemned 2: Bloodshot filmat

Robot
Medlem
Condemned 2: Bloodshot filmat

GIVE TO ZIM!!!

Medlem

signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

får rysningar...får rysningar...Givet köp...bajs...ännu 1/3 av mitt csn bidrag åt skogen

Medlem

Längtarrrr


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ser bra ut och läskigt


signatur

It was a foolish game i played.

Medlem

Blir åter igen påmind att jag har ettan att spela...

Medlem

Åh så bra! Givet fucking köp.


signatur

tjenare!

Medlem

Gillade inte riktigt ettan faktist. Samma mörker och samma fighter om och om igen. Blev lite väl långrandigt och itne direkt heller vidare läskigt. Detta ser dock bättre ut. Lär absolut testa det.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Gillade inte riktigt ettan faktist. Samma mörker och samma fighter om och om igen. Blev lite väl långrandigt och itne direkt heller vidare läskigt. Detta ser dock bättre ut. Lär absolut testa det.

Jag sket då nästan på mig när jag testade demot.

Ettan var riktigt bra, men jag gillade inte riktigt de övernaturliga inslagen... Men visst är 2:an ett givet köp!

Medlem

resident evil kopia starring stone cold steve austin?

Medlem

Idd de var lite överdrivet där ett tag , visst man tydligen spelar hans drömmar & psykiska obalans men man vet ej vad som föreställer verklighet/drömmarna i spelet.

Grymt besviken på storyn i ettan dock ett väldigt läskigt &
läckert spel dem kunde göra de lite mindre SCI-FCI, de hör hemma i ett eget spel isf.. detta borde vara en criminalares historia.

Medlem

"När 360-klassikern Condemned "

har förmodligen fel här men har för mig att första kom ut betydligt tidigare än vad 360 gjorde...som sagt, jag kan ha fel..

Inaktiv
Skrivet av C.A.B-05:

"När 360-klassikern Condemned "

har förmodligen fel här men har för mig att första kom ut betydligt tidigare än vad 360 gjorde...som sagt, jag kan ha fel..

Japp, du har fel. Condemned: Criminal Origins var ett av 360'ns lanserings spel. Det bästa av dem om du frågar mig.

Medlem

körde faktiskt lite på PCn för någon vecka sedan...mja kanske ska ge det mer tid, tyckte det inte var så där jätte bra...kanske bara är börja som är lite segt och stelt...

1
Skriv svar