Unreal Tournament 3-demot hos FZ

Medlem
Skrivet av qayotee:

Klarar min 1900+, 512 RAM, GF 3 Ti 500 detta monster på sämsta kvalitet? Är det värt att installera

Skulle knappast tro det.. finns väl nå Specs på internet nånstans.. googla!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

altså, hur skapar man kontoid, jag får fel lösenord hela tiden....

Medlem

Hoppas man inte får problem som några andra här! Har aldrig spelat UT förut men detta verkar bli nice!


signatur

Friends help you move, best friends help you move bodies!

Medlem

najs med torrent, den tackar man för wiie :>

Medlem
Skrivet av Peete:
Skrivet av liath:

Har äckliga problem att installera detta alltså... Har tydligen inte tillräckligt med utrymme på C: trots att jag installerar det på en annan partition. Ibland blir man riktigt less

Ett råd om du har lite diskutrymme på C: är att byta värde på Environment variablerna TMP och TEMP till en annan enhet/partition. Tex D:\Tmp eller nåt liknade.

Windows Tangent + Break tar dig snabbt till systemenskaper. Sedan på Avancerat fliken kan du ändra "miljövariabler" eller "environment variables" . Se till att du skriver in rätt bara. Du kan ju se va det står innan så du kan ändra tillbaka om så behövs.

tack för tipset, funkade


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Grymt bra demo, och fy va bra spelet är optimerat funkar utan några som helst problems. Nu får äntligen 8800gTx visa vad den går för, och perfekt timing nu att jag köpte mig en ny HP 22" LCD skärm idag. UT3 blir helt klart ett köp för min del!! Tack epic.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Fan va najs det flyter. antar att det är max inställningar, tycker det är lite fattigt med alternativ i settings. måste man forca AA+AF?

Medlem

HURRAAAAAAA!!

Inaktiv

Riktigt bra spel, känns som spelhösten är avgjord för min del.

Medlem
Skrivet av Maekh:

Fan va najs det flyter. antar att det är max inställningar, tycker det är lite fattigt med alternativ i settings. måste man forca AA+AF?

Demot är nog kraftigt nedbantat skulle jag tro.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

omg...det blir en tuff höst/vinter med alla nya spel !

tror iofs inte att spelidén i UT serien kräver nyare grafik än det som visades i UT2003...gillade InstaGib, men har svårt att få ihop det med monstergfx/kort...lite snyggare bara...nän rå speed gäller för unreal !


signatur

Make a hole !

Medlem

Hmm känns som bra optimerat men fan vad alla servrarna laggade. Sen kändes det verkligen som en konsolport på sina platser vilket var tråkigt. Får se om man kan komma med något lite mer utförligt om man hittar en server där det inte laggar konstant...

Medlem

Woow, tankar! Ska vi se om de lever upp till systemkraven då... Jag blev otroligt glatt överaskad när CoD4 demot var absolut fullt spelbart på min 3 år gamla burk (har ett GeForce 6800GT)! Hoppas bara att Epic är lika bra på optimering som Infinity Ward!

Flakmonkey

Kan rekommendera #ut3.se på Quakenet för alla som vill hitta svennar att spela med

Medlem

Nej, tack. UT2004 var klart bättre. Grafiken må vara bättre, men när det gäller spelet i sin helhet är UT2004 otroligt mycket bättre.

Medlem
Skrivet av Peete:

Windows Tangent + Break tar dig snabbt till systemenskaper.

bara jag som ALDRIG har sett break :S inte som jag kommer ihåg iaf... såg den nu, va e den till för ???

Inaktiv
Skrivet av johanp:

Nej, tack. UT2004 var klart bättre. Grafiken må vara bättre, men när det gäller spelet i sin helhet är UT2004 otroligt mycket bättre.

Detta är betademo... glöm inte det.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

vad innebär post-processing i video-inställningarna?


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

måste man ha GameSpy ID för å spela online ?

Medlem

Post processing är typ bloom.

Medlem

Coolt , sitter i kön och får snart ladda ner

Medlem
Skrivet av Maekh:

Fan va najs det flyter. antar att det är max inställningar, tycker det är lite fattigt med alternativ i settings. måste man forca AA+AF?

UE3-motorn har svårt för AA. med programmet nHancer så kunde jag forcea AA i bioshock och moh airborne genom att köra nån rainbox6-compability-profil-grej, men verkar inte vilja funka i U3

Medlem

öhh inga nycklar o sånt bjäfs behövs nu eller?

Medlem
Skrivet av Silverfish:

Post processing är typ bloom.

"efter processing"...borde väl vara explosioner o.d ...bloom är real time (varken pre- elller post processer)


signatur

Make a hole !

Medlem

Jag som hade gett upp på det här då Team Fortress 2 var en så enorm överraskning. Men om det är så bra som de flesta säger så blir det väl ett till fpsköp då.

Medlem

bara jag som inte får igång demot?

allt uppdaterat o funkar fint, utom just detta demot.. kraschar när de börjar ladda en bana!!

Inaktiv
Skrivet av Tr0ll:

vad innebär post-processing i video-inställningarna?

Intense gör allt typ väldigt ljust tyckte jag, typ om solen lyser på väggen. tycker vivid och default kändes bäst

Inaktiv

Skönaste spelet i serien. <3


signatur
Medlem

UT3 är ok än så länge.

spelet är stelt, man är som ett kylskåp

och jag måste säga "#¤%&/ allt är konsollernas fel, pga det ska passa konsollerna så måte spelet vara lika simpelt som CS.
man lär sig spelet välldigt fort.
är det nån som ens lärde sig allt i UT2k3? där har ni hi-tec


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

hey !!! UT III var ju....värsta surprisen på 4-5 år ! de har legat i !! ..gillade tom inladdningsbilden till install...menyn var förjävla bra, feta ljud..omg...kändes som man halshögg nån för varje val ! ...spelet var bra, o FLYT ! vem behöver en Xbox360 port som GEARS OF WAR ? ....JAG kommer abs köpa ut III, lirade bara 4 min, men var helt uppspelt hela tiden


signatur

Make a hole !

Skriv svar