Half-Life 2-modden Insurgency stundar

Medlem
Skrivet av pazu:

ser sämmre ut än BF2 men kommer prövas likväl, jag fattar inte hur det inte kommit nåra grymma HL2-moddar än, spelmotorn verkar ju som vetenskapens gåva till moddare...

Det tar tid att göra bra moddar och bara för att det ges möjlighet att modda och göra lite vad man vill så betyder det inte att alla faktiskt kan göra det - eller att det blir bra i slutet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

På vilket sätt ser det sämre ut än bf2 ?

Inaktiv

Jag är ju en RO veteran och jag har hört att några grabbar bakom RO e med och hjälper med Modden så det lär bli bra då har jag två spel jag kan njuta av (nja ett spel och en mod )

Medlem
Skrivet av BlueSam:

Jag är ju en RO veteran och jag har hört att några grabbar bakom RO e med och hjälper med Modden så det lär bli bra då har jag två spel jag kan njuta av (nja ett spel och en mod )

Vad är RO? Red Orkestra?

Insurgency verkar då iaf inte komma så dags att sova. Hoppas det kommer senaren idag iaf så man kan testa på kvällen.

Inaktiv
Skrivet av pazu:

ser sämmre ut än BF2 men kommer prövas likväl, jag fattar inte hur det inte kommit nåra grymma HL2-moddar än, spelmotorn verkar ju som vetenskapens gåva till moddare...

har hört att det inte är så lätt att modda till hl2; har jag för mig.

sen är det många som sitter inne med sina moddar och vägrar släppa dem tills de är perfekta...vilket de aldrig blir...och modden dör.

och att sitta å svär i teamspeak gör inte saken bättre...
kan förstå att modden är lite försenad om de är så omogna...

tycker de ska fatta att det är bättre att släppa bitvis hela tiden så communitytte (kunde inte låta bli) hålls vid liv.

själv så trånar jag efter ut3......fin motor det dära.
ska bli intressant att göra en spelarmodel till det ^^


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

jahapp...det är väl bara att vänta tills imorgon då!

Ska väl gå tillbaka och köra lite RO när man fortfarande är vaken!

Inaktiv

Kan svara på en fråga som beta-testare av Insurgency.
Allt du behöver är SDK Base och ett steamaccount. För att få SDK BASE krävs att du äger HL2 eller HL2 DM. Spelet är verkligen roligt och det finns enligt mig inga spel i samma infanteri genre som är lika skoj att spela. Tyvärr kan jag inte svara på så mycket mer pågrund av ett NDA.

Skrivet av Hero_Swe:

hmm den ska vara ute nu...men jag ser den ingenstans!

Insurgency är inte släppt ännu...

Skrivet av gimpfarfar:

Nope, verkar inte som om det blir nån release idag. Mod-teamet sitter mest och skriker och svär åt varandra nu, verkar det som.

Var har du fått att vi skulle vara omogna och skrika ifrån?

Medlem
Skrivet av Lice:

Kan svara på en fråga som beta-testare av Insurgency.
Allt du behöver är SDK Base och ett steamaccount. För att få SDK BASE krävs att du äger HL2 eller HL2 DM. Spelet är verkligen roligt och det finns enligt mig inga spel i samma infanteri genre som är lika skoj att spela. Tyvärr kan jag inte svara på så mycket mer pågrund av ett NDA.

Skrivet av Hero_Swe:

hmm den ska vara ute nu...men jag ser den ingenstans!

Insurgency är inte släppt ännu...

Skrivet av gimpfarfar:

Nope, verkar inte som om det blir nån release idag. Mod-teamet sitter mest och skriker och svär åt varandra nu, verkar det som.

Var har du fått att vi skulle vara omogna och skrika ifrån?

Ohoy har vi en av skaparna ibland oss?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ser riktigt nice ut, ska lätt skaffa när det släpps, som borde vara väldigt snart...?

Inaktiv

Jupp, väldigt väldigt snart...

Händer det nåt? Hemsidan har inte uppdaterats heller.

Medlem

Dem har sagt "in a few hours" i ett halvt dygn nu (gäsp)

Medlem

Jag tycker nog att ksperna har en lite låg cyclic rate, eller är det bara insurgentsens pk som är långsam?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Still nothing!!!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Darkseed:

Jänkare? Check. Ökenmiljö? Check. Heroisk musik? Check. Resultat? Gäsp.

Fördomar? Check.

Vad yrar du om egentligen? Trailern visar precis vad det rör sig om och temat de har valt för modden tråkar ut mig å det grövsta.

Inaktiv

Wtf? Release 1st July? Igår?

Medlem
Medlem

Måste provas, såg nästan lika roligt ut som DC gjorde till 1942, planen/helikoptrarna förstörde bara där, så detta kan bli ruggigt roligt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

tyckte det såg ovanligt kul ut

Medlem

Dom får ta och släppa den nu tycker jag

Medlem

Ja förfasen! Behöver nått att spela nu. GTA San Andreas som jag är så sugen på går inte igång heller.

kollade runt lite på deras forum för att se vad det var för fel, projektledarens flickvän hade stängt av datorn med det insurgency på och han kan inte få igång för han behöver en ny "power source"(kan inte komma på vad det heter på svenska ) . Men han har inte pengar för det på grund av hans flickvän...

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:

kollade runt lite på deras forum för att se vad det var för fel, projektledarens flickvän hade stängt av datorn med det insurgency på och han kan inte få igång för han behöver en ny "power source"(kan inte komma på vad det heter på svenska ) . Men han har inte pengar för det på grund av hans flickvän...

I can smell something in the air...hmm...it smell like...bullshit!

Sämre förklaring till förseningen kunde de knappast hitta på...dvs om det nu är deras förklaring.

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:

kollade runt lite på deras forum för att se vad det var för fel, projektledarens flickvän hade stängt av datorn med det insurgency på och han kan inte få igång för han behöver en ny "power source"(kan inte komma på vad det heter på svenska ) . Men han har inte pengar för det på grund av hans flickvän...

Ha ha, om något kan gå fel så går de fel


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Skrivet av bullet tooth tony:

kollade runt lite på deras forum för att se vad det var för fel, projektledarens flickvän hade stängt av datorn med det insurgency på och han kan inte få igång för han behöver en ny "power source"(kan inte komma på vad det heter på svenska ) . Men han har inte pengar för det på grund av hans flickvän...

Hah, vet inte om det är sant eller ej men vi jobbar/testar iaf på högvarv atm för att släppa så snabbt som möjligt...

Inaktiv

Hahaha vilken ursäkt, borde vinna tävlingen de har på Discovery channel. Men liksom powersource? psu? nätagg?

Medlem

powersource är väll själva va heter det dom där söta grejerna man kan ha massa kontakter i...
ni vet som dom flesta har gjort i alla fall jag råkat tryckt på den röda knappen å allt slocknar

tycker det borde vara det liksom "strömkälla"

lr så är det el aggret där det är 1 och 0 så tryckte hon ner den till 0

Inaktiv

Lice när släpper ni modden? jag börjar klättra på väggarna snart

Inaktiv

det var mig en jävligt dålig ursäkt...
luktar bullshit på långa vägar...
säkert en fjortis som hittat på det...

oväntad bugg kan jag förstå...
krångel med uppladdning ännu mer..
men inte att han saknar ström pga en flickvän pmsar


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:

kollade runt lite på deras forum för att se vad det var för fel, projektledarens flickvän hade stängt av datorn med det insurgency på och han kan inte få igång för han behöver en ny "power source"(kan inte komma på vad det heter på svenska ) . Men han har inte pengar för det på grund av hans flickvän...

Hahahahah ÅRETS LOL! aa sörrö min flickvän stängde av datorn så mitt nätagg brann HAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖR ! Troligt värre alltså

Skriv svar