Utvecklarfilm - Age of Conan

Inaktiv
Utvecklarfilm - Age of Conan

Naaah you didnt do it this time.


signatur

sleeplezz

Medlem

Ser fram emot det här spelet. Det kan bli stort.

Medlem

undrar hur det ser ut i lägre grafik inställningar, luktar oblivion över grafiken, och det var inte vackert på lägre inställningar

skum(t)(ma) gräs/växter dessutom

Medlem

Du har ett par månader på dig att spara till en ny dator så att du kan uppleva spelet som menat heh


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Ser väldigt bra ut, men har inget större intresse i spelet.

Det som jag gillade mest var att en av mina kompisar är med i mitten av filmen (den rödhåriga tjejen som visar marknaden). Hon började jobba där för nästan 2 år sedan och fick jobbet i huvudsak tack vare hennes moddar till Morrowind.

Medlem

Ah, sånt här gillar jag. Kul att se när de använde 3dsmax och zbrush.


signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem

De såg ju pigga och glada ut

Medlem

nu blev jag väldigt intresserad! kanske ska bli mitt första mmorpg...fast då kanske man mister det sociala livet...kanske måste tänka om...:D


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

nu blev jag väldigt intresserad! kanske ska bli mitt första mmorpg...fast då kanske man mister det sociala livet...kanske måste tänka om...:D

jag har en lvl 70 i wow men hinner ändå med gymmet, flickvän, jobb, polare etc ! så det går !

Medlem

Jo det gäller att hålla prioriteringar i perspektiv.. brukar ha svårt för det själv, lyckas på vissa fronter, misslyckas på annat.. men det gäller iofs vad jag än håller på med i livet så jag är ett enda kaos.

Inaktiv

Plastdraken ala Darth Vader STRIKES BACK!:


signatur

War never changes.

Inaktiv

Jag diggar plast. Vavavavav, har du nått emot plast eller!!!?????? Rasist!!!!!

Jag vet att det här liret kommer bli extremt bra. Kommer bli kul att se hur mycket av miljön man känner igen från Conan böckerna. Kan knappt bärga mig :heart:


signatur
1
Skriv svar