Arrangerade en DNF tävling 2004, vinnaren blev NuC, var är han nu?

Medlem
Arrangerade en DNF tävling 2004, vinnaren blev NuC, var är han nu?

Kvällen den 30 Juni år 2004 när jag var aktiv här under samma namn men med ett mellanslag, arrangerade jag en tävling där målet var att gissa Duke Nukem Forevers releasedatum. Den som kom närmast 2011 var NuC med 27 Maj 2008.

Då DNF är numera bekräftat kommande och att det ska en dinosaurie-dödande-asteroid till för att det ska hindras har jag dykt upp igen, eftersom jag håller mina löften.

Känner någon till NuC, bytte han namn? Han har ett boxat eller Steamat exemplar DNF som väntar när det släpps.

Andra plats var Dumlen med 24 September 2007, sedan Fenix 11 Sept 2007, kommer att söka järnet efter NuC en stund, om det lite leder till något är det bara att säga grattis Dumlen som fortfarande finns här och är aktiv


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

oj det var som fan. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig men tycker du ska ha fett med cred för att du håller ditt ord. RESPEKT.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ja det var väldigt schysst av dig, skönt att se riktigt ärliga personer

Medlem

Skön grej longhair, jag är imponerad av din dedikation


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Vad glad jag blev av att läsa detta inlägg. Hoppas du hittar honom!

MFC
Medlem

Intressant att du nämner dinusariedödande asteroider. Det susade förbi en den 4:e september med avståndet 2.5 månavstånd, den var dock bara mellan 11 och 25 meter (jfr Tunguska-nedfallet som var dryga 60 meter).

Nåja, ville bara påminna om att chansen finns

http://neo.jpl.nasa.gov/ca/


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

oj... en lite uppdatering, det kommer två bumlingar imorgon som bara är 0.2 resp. 0.6 månavstånd bort, inga stora avstånd ens med jordmått mätt!

holy flying duke nukem pigs


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Bump for great justice.
Hoppas du får tag på vinnaren.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kul att se dig igen Långhår, beundransvärt hur du håller ditt ord

Skrivet av MFC:

oj... en lite uppdatering, det kommer två bumlingar imorgon som bara är 0.2 resp. 0.6 månavstånd bort, inga stora avstånd ens med jordmått mätt!

holy flying duke nukem pigs

det intressanta med morgondagen är att det är 08-09-10. Uppräkningen till 10 är nådd. Maya missuppfattade det hela helt enkelt.


signatur

thank you, come again

Skägg.
10 Chambers

Långhår for president!

Jag kan inte hitta någon NuC i vår användardatabas, aktiv eller inaktiv. =/


signatur
Medlem

Creds till dig. Lycka till!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Medlem

Haha! Heja Långhår!

Medlem
Medlem

Vart har du hållit hus mr long hair?! :love:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av spiken:

Långhår for president!

Jag kan inte hitta någon NuC i vår användardatabas, aktiv eller inaktiv. =/

Märkligt. Nåja, ett stycke DNF till Dumlen förhoppningsvist redan första kvartalet nästa år, måste få Duke fixen

Hälsa den crew som är kvar från min tid här.
(edit: Precis uppdaterat mig på den situationen, ouch. RIP.)

Skrivet av SeniiL:

Vart har du hållit hus mr long hair?! :love:

Grindat IRL och kämpat mot sjukvården, har massa muskel & nerv problem som påminner om fibromyalgi och det är svårt att komma någonvart i systemet.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

holy smokes, först Duke sen return of mr långhår!

Medlem

Långhåret tillbaka? Det var inte igår det, wiiiiie FZ har inte varit detsamma utan dig


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Kanske inte ska lova nånting förens spelet faktiskt är släppt!? Man vet aldrig... hehe


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

MFC
Medlem

Until released and playable (not demo)... DNF is vaporware!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Du råkar inte ha en lista på alla gissningar, herr långhår? Är lite intresserad, har ett svagt minne av den tråden.

Är inte särskilt pro på google och dylika sidor heller


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Långhår!! <3 <3 <3 <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

moi mokkulat 8)

Skrivet av sno0zer:

Du råkar inte ha en lista på alla gissningar, herr långhår? Är lite intresserad, har ett svagt minne av den tråden.

Är inte särskilt pro på google och dylika sidor heller

https://docs.google.com/document/pub?id=14eadLl0xA6X3i4Bd_PnO... , granska signaturerna och res i tiden. Underbart!


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Inaktiv

Coolt, kunde hitta mig själv på listan under ett gammalt nick. Något överdriven gissning kanske men bara 20 år ifrån!


signatur

You must construct additional pylons.

Geez, ja, man ska aldrig ge sig...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar