Häromdagen [n=23324 patchades] #Enemy Territory: Quake Wars till version 1.4 och nu är det dags för nästa uppdatering. Utvecklingsverktyget (så kallat SDK) har lanserats i skarp version. Samtidigt släpptes ett Megatexture Media Pack, ett paket som gör det möjligt att skapa egna så kallade megatexturer.

SDK och texturpaketet hämtas från filarkivet, readme-filen för den förra läser du nedan. Länkar till sajter med information om moddbyggande hittas nertill.

[fi=5148]
[fi=5149]

Klicka för mer information

ETQW SDK Changelog

* SDK Launcher Added useful URLs to the main page of the SDK Launcher
* Added advanced MegaTexture tutorial map and media

* General Avoid warning prints by creating profiles using all lowercase names

* editWorld Fixed grids not updating in all 2D views
* Fixed values in the terrain and property editors sometimes not updating
* Fixed crash when selecting grids of 64 or greater
* Fixed middle clicking on a tab not switching to it before closing it
* Fixed some map props not having collision.
* Fixed crash in terrain editor when switching image types.
* Fixed browsing to an invalid TGA disrupting the UI.
* Fixed "View Material File" option not loading files not in fs_basepath.
* Added a soft warning and an error when textures repeat too many times on a face.
* Enhanced the Compile Warnings window to allow easy tracking of some compile errors.

* megaGen Changed detail textures/masks to output to megatextures/
* Changed detail textures/masks to have the proper final name

* renderLight Fixed "renderLight" path warning