Inaktiv

alla nightborne, komer vi ha sama rank i spelet, och hur går du up i rank:|

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

men kom igen lll! ta det lite lungt8)

Jag är lugn

Inaktiv

Hur får en vanlig dödlig människa tag på betan?

Inaktiv

exakt vad jag tänkte, fitzie

Medlem
Skrivet av Lite Lätt Lullig:
Skrivet av wsod:

Majoriteten av lvl 80 materialet är klart. Detta baserar jag på att spelet ligger på 15gb. Det uppnådde nyss guld, vilket betyder att spelet är klart att släppas.

Menar du seriöst att du tror du kan se hur pass mycket lvl 80 material som är klart genom att se på spelets storlek ?
Att ett spel går guld betyder inte alltid att spelet är klart, i vissa fall är det bara helt enkelt slut på pengar. Investerare sitter inte och väntar hur länge som helst på förtjänst på sina pengar, tyvärr i många fall.

De kommer säkert göra patchar där de lägger till ytterligare material, svårare dungeons och kanske mer pvp minigames. Men ja, jag tror att det finns en hel del lvl 80 material att åtnjuta redan i detta skede.

Om inte Funcom skulle ha lvl 80 materialet klart vid släppet av spelet skulle de förlora sin trovärdighet som en seriös speltillverkare. Det tror jag de är mycket väl medvetna om. Tänk dig hur bra det skulle låta "Funcom hypar spel med reklam sen släpper de spelet utan att det är komplett." Deras rykte skulle bli helt nedslaget.

Tvivlar att de har slut på pengar. Massor av människor har preordrat ju! 8)

Skrivet av http://community.ageofconan.com/wsp/conan/frontend.cgi?func=publish.show&&func_id=2405&table=CONTENT:

and the pre-order numbers in some important retail chains track as among the highest for any MMO launched.

Inaktiv

Jag har preordat!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

menar ni förbeställt? :D:D

Inaktiv

Hej, kan nån hjälpa mig.
jag står inför ett svårt beslut:(. nämligen, vilken Prestige klass ska jag va:(. Om jag är lord och blir architect (vilket jag tänkte från början) så kan jag inte vara chef över npcerna. Om jag då istället väljer commander så kan jag inte vara architekt:( JAG BLIR GALEN AV O BESLUTSAMHET, HJÄLP :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:!!

Medlem

Ta lite frisk luft människor


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

Hej, kan nån hjälpa mig.
jag står inför ett svårt beslut:(. nämligen, vilken Prestige klass ska jag va:(. Om jag är lord och blir architect (vilket jag tänkte från början) så kan jag inte vara chef över npcerna. Om jag då istället väljer commander så kan jag inte vara architekt:( JAG BLIR GALEN AV O BESLUTSAMHET, HJÄLP :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:!!

prestigeklasser har skrotats, du kan fixa alla gathering skills och sen får du välja 1 crafting skill. Finns någon intervju där dom tar upp det där, kommer dock inte ihåg vars.

Medlem

Kan bli detta lir jag överger ledarskapet och allians råds platsen i gw för, ser sjukt bra ut och pre-order av collectors edition är bekräftad..

Snart sitter man på en mamut och rammar er befästning :up::P:D


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Varför sitter ni här och spånar om "end-game content" när ni bara kan gå in på hemsidan och läsa. Redan i dagsläget så finns det en hoper med "raid-encounters" och raid-instanser.

Medlem

Nej du, det är en bra fråga

Jag hoppas bara på att få verkligen njuta av spelet varje minut och jag bli lvl 80 när jag blir det.

Inaktiv
Skrivet av robineng:
Skrivet av Bonzomannen:

Hej, kan nån hjälpa mig.
jag står inför ett svårt beslut:(. nämligen, vilken Prestige klass ska jag va:(. Om jag är lord och blir architect (vilket jag tänkte från början) så kan jag inte vara chef över npcerna. Om jag då istället väljer commander så kan jag inte vara architekt:( JAG BLIR GALEN AV O BESLUTSAMHET, HJÄLP :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:!!

prestigeklasser har skrotats, du kan fixa alla gathering skills och sen får du välja 1 crafting skill. Finns någon intervju där dom tar upp det där, kommer dock inte ihåg vars.

tack för infon, var ett svagt ögonblick där:)

Medlem
Skrivet av Lite Lätt Lullig:
Skrivet av Ace Ventura:

spellweaving finns inte heller i general betan vad jag vet.
har läst något om att Funcom inte släpper det förens i det färdiga spelet för att inte visa allt som finns.

Det där var bland det dummast jag någonsin hört...
Självklart är det något annat som ligger bakom att det inte har beta testats än.

Med tanke på att det var en moderator på general beta forumet som skrev det så är det antagligen sant.
Och har det slagit dig att det fanns en closed beta innan genarl betan och det är antagligen redan testats där.
Som det ser ut just nu så spelar inte vi beta testare på senaste versionen så det finns en nyare version som antagligen innehåller mera saker.

Inaktiv

Dom som spelar General-Beta just nu spelar en "2 versioner" gammal beta. Anledningen till att ni ej sett Spell-Weaving ännu är för att det redan är färdigtestat, hände för länge sedan i en closed beta, precis som Ace Ventura påpekade.


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem
Skrivet av Makka:

Dom som spelar General-Beta just nu spelar en "2 versioner" gammal beta. Anledningen till att ni ej sett Spell-Weaving ännu är för att det redan är färdigtestat, hände för länge sedan i en closed beta, precis som Ace Ventura påpekade.

Oj, intressant. Innan forumwip för ett par veckor sedan så diskuterades detta ämne i en lång tråd där utvecklarna bedyrade att "general beta" var den senaste builden. De olika utvecklingsavdelningarna har såklart en nyare build med uppdaterat material från deras utvecklingsområde som de sedan lägger med i patcharna. Vart sägs det att den är 2 versioner gammal och varför inte testa senaste builden, det är ju trots allt en beta vi lirar?
Spellweaving i closed beta, vart kommer den informationen ifrån?


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv

Spellweaving i closed beta har jag egen erfarenhet av. Det var dock ett bra tag sedan nu och dom kan mycket väl ha ändrat på hela spellweavingkonceptet vid detta laget, jag ska dock återkomma till dig med källan när jag hittat rätt på den, med lite otur är Closedbeta forumet stängt sedan länge. I'll be right back though.
Varför man inte testar senaste builden dock är även jag lite konstigt ställd till, men jag antar att det är för att dom gärna finputsar den senaste builden innan vi får testa den. Man får ju faktiskt nya builds ganska ofta. Man spelar aldrig senaste builden dock pga att när man väl börjar testa builden dom säger är den senaste har dom för länge sedan påbörjat den nyare builden som vi senare kommer att testa. Eftersom spelet snart släpps så vet jag dock ej hur många mer builds/versioner dom kommer att betasläppa. Kanske t.om är så att man numera testar den senaste.


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Inaktiv

http://www.uberguilds.org/radio/audio/by/title/jason_stone_ag...

Där snackar dom lite om spellweaveing, pvp, talents osv.

Inaktiv

jag undrar bara hur man mitt i stridens heta har tid att läga ihop 4 olika spels?

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

jag undrar bara hur man mitt i stridens heta har tid att läga ihop 4 olika spels?

var just det dom snacka om. Med nya systemet så ska man kunna det.
Du kommer nog inte kunna börja mata iväg feting spells om du har en assassin eller barbarian på dig. Men om dina vänner slåss så kan du nog mata iväg en som kommer spränga sönder världen.

Inaktiv
Medlem

kommer bli bra kanske lite svårt först att komma in i det med deras fighting system det som verkar bli grymt med detta! istället för att klicka som en idiot på vänster mus knapp så får man hålla på trycka på pillar för att göra special moves:) ser mkt fram emot


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Hur kommer det sig att jag inte kan hitta några Conan böcker i bibliotek nära mig? Hur gamla är de egentligen?

Inaktiv
Skrivet av wsod:

Hur kommer det sig att jag inte kan hitta några Conan böcker i bibliotek nära mig? Hur gamla är de egentligen?

Ej översatta till svenska.
Robert E Howard som skrev "böckerna" tog sitt liv tragiskt nog 1936 bara 30 år gammal. Berättelerna om Conan skrevs från 1932-36.

Kan rekomendera denna

Läs och njut mer av spelet FC har gjort ett fantastiskt jobb med att behålla "loren" i spelet.

Inaktiv
Skrivet av anon_3159:
Skrivet av wsod:

Hur kommer det sig att jag inte kan hitta några Conan böcker i bibliotek nära mig? Hur gamla är de egentligen?

Ej översatta till svenska.
Robert E Howard som skrev "böckerna" tog sitt liv tragiskt nog 1936 bara 30 år gammal. Berättelerna om Conan skrevs från 1932-36.

Kan rekomendera denna

Läs och njut mer av spelet FC har gjort ett fantastiskt jobb med att behålla "loren" i spelet.

Jag har den, den är fett bra, dom har satt ihop alla bökerna i en bok, tvivlar på att dom är ihop satta i rätt ordning, men fortfarande väldigt bra!:D8)

Inaktiv

Dom har ju skrotat prestige klasserna, men hur är det nu då med det här npc soldaterna som man kan kontrolera?:| Jag är rätt så bra på strategi och skulle gjärna ta jobbet, men om nån i guildet har miläter som yrke är ju dom bättre lämpade, och vem det en blir ( det vill säga om man fortfarande kan kontrolera npc vakter, och vi får en pvp eller pve stad) så kommer den personen såklart vara under mästaren, logiskt tycker jag ialla fal:up:

Inaktiv
Skrivet av Bonzomannen:

Dom har ju skrotat prestige klasserna, men hur är det nu då med det här npc soldaterna som man kan kontrolera?:| Jag är rätt så bra på strategi och skulle gjärna ta jobbet, men om nån i guildet har miläter som yrke är ju dom bättre lämpade, och vem det en blir ( det vill säga om man fortfarande kan kontrolera npc vakter, och vi får en pvp eller pve stad) så kommer den personen såklart vara under mästaren, logiskt tycker jag ialla fal:up:

Tänkte du på miltiär IRL eller något i spelet?
Jag tror personligen att det skulle vara bäst om man skaffade en krigsherre att styra över anfallen. Helst någon som läst lite historia om hur dom anföll slott osv. Samt ett sinne för strategi och kunna ändra taktiken mitt i fighten.

Det jag tror kan bli ett problem med sieges and att folk kommer zerga och inte bry sig om taktik. Samt inte offra sig för att hjälpa laget.

Inaktiv

men jag har ett rätt bra sinne för taktik, typ 75 % av mina spel är strategi, men jag mena när man försvara kan nån i guildet spawna npc, commander som pres class inan.

Medlem

Jag lär ju redan ha reggat min collectors edition. Men det tråkiga för er är att #Ost kommer dominera varenda pvp-server. oh yeah.

Skriv svar