Echo of War - Svenskt Warhammer gille!

Medlem

Tack, kul att du gillade namnet.

Det där med klassval är inte lätt. Jag avundas dem som är klara och bestämda med vad de vill spela. Själv tycker jag flera klasser låter kul, och det blir en ångestfyllt ögonblick när det är dags att bestämma sig.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Jag signade precis upp mig!

Medlem

Alla andra svenska guilds är välkomna att välja samma server som vi, och därmed möjligheten för ett framtida sammarbete.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Uppdatering!

Vi kommer att sätta en gräns på 75 aktiva medlemmar.

Idag har vi visserligen lika många registrerade, men 6-7 har inte loggat online efter registrering, och kommer att bli borttagna. Så mao finns det ett fåtal platser kvar, sen stänger vi dörrarna för ett tag.

//Freediver


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Echo of War är i gång sedan igår kväll på Open Beta, [EN] Ellyrion. Ni som är reggade på vårt forum, bara viska mig ingame.

<---- Orm


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Blev medlem nu

Inaktiv

svensk guild nice jag är på om fins plats

Medlem

Ni är välkomna att registrera er på vår sajt. Det är öppna portar fram till måndag (15/9).

Efter det skall vi utvärdera situationen för ett tag. Och sedan blir det sedvanlig rekrytering som gäller, med ansökan, prövning etc.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Värkar lovande synd bara att det blir super Warrior för mig då, ^^

Medlem

Okej, har inga cash att boka spelet med nu men ska köpa så fort jag får cash, hoppas ni inte slutar recruita

Btw, har ni någon vent eller liknande?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:

Okej, har inga cash att boka spelet med nu men ska köpa så fort jag får cash, hoppas ni inte slutar recruita

Btw, har ni någon vent eller liknande?

Vent är uppe, ja

Medlem

Uppdatering:
Då vår Open Beta server blev omvandlad till en RP server i headstarten, vill jag bara passa på att nämna att <Echo of War> valt följande server i stället:

[EN] Karak-Azgal


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Hej!

Jag hoppas inte det är försent att joina guilden, för jag är jätte intresserad att joina Er.

Jag har anmält mig på echowar forumet men inte fått det registrerat än ( jag nickar kunkupwn där).

Jag hoppas jag kan joina för ni verkar skit trevliga + att jag har flera kompisar som redan är medlemmar.

tack

Medlem

Hej Kunkuwap,

Tack för de positiva orden.

Utöver forumregistreringen, måste du även skriva en ansökan i vårt rekryteringsforum, som vi sedan kommer att bedömma.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Vill bara meddela att <Echo of War> stängt rekryteringen för obestämd tid framöver.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Imorgon kommer <Echo of War> att utnyttja möjligheten som GOA öppnat upp, genom att flytta hela guilden till en ny server.

Vårt nya hem blir: Zhufbar

Vi har även öppnat upp en ny site: [http://echowar.guildlaunch.com]


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Rekryteringen är öppen igen. Vi har inga speciella krav gällande rank eller utrustning, utan alla trevliga och sociala människor är välkomna, nya så väl som erfarna.

Lite gilles info:
50st medlemmar
Guildrank 11 (snart 12)
Server: Zhufbar
Typ: Core
Sida: Destruction

Kika gärna in på vår hemsida för mer information:

[http://echowar.guildlaunch.com]

/Orm


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Funderar på att skaffa mig WAR och detta gillet verkar ju tänkbar.

Medlem

Ah därför man inte har sett er på Karak-Azgal :/

Medlem

@Dannie

Du är naturligtvis varmt välkommen till oss på Zhufbar, även om vi hellre ser att fler börjar spela Order på vår server.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Tackar tackar. Jag har beställt WAR nu, så nästa vecka kanske vi ses in-game.

EDIT: Nu är även jag en i gänget.

Medlem

Echo of War har rerollat Order tillsammans med sina allians gillen.

Server: Karak-Norn

Rekrytering: Öppen


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

EBoN alliansen har en eller eventuellt två spots öppna. Är ditt gille intresserat, så besök alliansen hemsida på [http://ebon.guildlaunch.com]

Alternativt viska Mistblinde (undertecknad) eller Malmir ingame!


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Undertecknad har slutat spela Warhammer. Gillet lever dock vidare på Karak-Norn med ny GM och nya Officerare. Har ni intresse av gillet kontakta:

GM: Xilitu
Officerare: Dagoon, Silex
Site: [http://echowar.guildlaunch.com]

Tack för mig!
/Snake


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Snake, får man fråga vad som gjorde att du bestämde dig för att sluta?

Medlem
Skrivet av Kompressor:

Snake, får man fråga vad som gjorde att du bestämde dig för att sluta?

Visst får du det.

Jag började spela Warhammer för att jag älskar Open RvR. Inte för att tillbringa min tid i instanserade slagfält. Då kunde jag lika bra stannat i WoW. Tyvärr fungerar inte ORvR på långa vägar som det var tänkt.

När GOA/Mythic fått rätt på alla buggar med zone capping, server krascher/resets vid fortress/city sieges, etc, då kommer jag tillbaka till Warhammer.

Fram tills dess blir det att återvända till mina karaktärer i WoW.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv
Skrivet av Snake:
Skrivet av Kompressor:

Snake, får man fråga vad som gjorde att du bestämde dig för att sluta?

Visst får du det.

Jag började spela Warhammer för att jag älskar Open RvR. Inte för att tillbringa min tid i instanserade slagfält. Då kunde jag lika bra stannat i WoW. Tyvärr fungerar inte ORvR på långa vägar som det var tänkt.

När GOA/Mythic fått rätt på alla buggar med zone capping, server krascher/resets vid fortress/city sieges, etc, då kommer jag tillbaka till Warhammer.

Fram tills dess blir det att återvända till mina karaktärer i WoW.

Jag håller till stora delar med dig, låt oss bara hoppas att det ordnar sig innan för mycket folk ger upp. Jag kommer dock att harva vidare, men tyvärr finns det i nuläget inte mycket att göra för oss som nått 40.

Medlem

Tycker det är synd att det verkar finnas server crashar för open rvr på vissa serverar.

http://www.djeveldyrker.com/index.php?dir=WAR+Filmer%2F

Klicka på praag filmen.

Serverns större/sociala guilder gjorde ett famlande
försöka att få igång open rvr. Uppskatningsvis var det c.a 6 någerlunda upstyrda warbands på order sidan, samt något till som hittade dit.

Filmen, vilken är den ända jag hittat från eventet följer ett order warband med klipp och skumma kommentarer från (en jävligt tråkig och feg) magiker i ca 20 minuter. (har inte sett hela, men antar han fortsätter så genom hela)

Zergfest! Men taktikerna kommer väll med tiden för större massan.

Medlem

Efter ett längre tags hoppande mellan Karak-Azgal (destruction) och Eltharion (Order) blev valet till slut den förstnämnda.

Echo of War har därmed vaknat ur sin sömn, och ni som saknar en plats ingame är välkomna att höra av er. Det blir inget seriöst, utan bara en plats ingame för svenskar att umgås.

/Orm


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Hur många är ni just nu i gillet? Funderar på att rolla nån ny gubbe, men egentligen skulle jag helst vilja spela order då jag har en destro på rank 40 redan... Får se hur det blir.

Skriv svar