Medlem

Vafalls, kan logga in nu.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Streamar på gw2 nu som warrior! denna helgen äre drinking game! checka in vetja!
http://sv.twitch.tv/ragzer1990#

Medlem

Vilken server ska man spela på? Far Shiverpeaks är ju full

Medlem

Desolation kan jag tipsa om, dominerar verkligen WvWvW

Medlem

Missnöjd på flera punkter i spelet om vi bortser från den onödiga turbulenta starten.
Finns typ... 158901257869023 olika typer av material man kan samla på men man har inte tillräckligt med slots i banken för att spara på alla. Man måste alltså betala mer pengar för att ens ha chansen att samla på allt behövligt material.
Jag har redan betalat fullt pris på spelet, varför ska jag då behöva punga ut extra pengar för att kunna få ett någorlunda drägligt spel -_-?...


signatur

/Ice_
#lett @ qnet

Medlem
Skrivet av Ice_:

Missnöjd på flera punkter i spelet om vi bortser från den onödiga turbulenta starten.
Finns typ... 158901257869023 olika typer av material man kan samla på men man har inte tillräckligt med slots i banken för att spara på alla. Man måste alltså betala mer pengar för att ens ha chansen att samla på allt behövligt material.
Jag har redan betalat fullt pris på spelet, varför ska jag då behöva punga ut extra pengar för att kunna få ett någorlunda drägligt spel -_-?...

Hm känner inte alls av detta problemet, testa lägg alla collectibles i collectibles banken, tryck på kugghjulet i bagen och sen alla övriga items i banken. Funkar perfekt för mig

Medlem

Finns det någong guild som man kan gå med i?
Elnira på far shiverpeaks isf

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Ice_:

Missnöjd på flera punkter i spelet om vi bortser från den onödiga turbulenta starten.
Finns typ... 158901257869023 olika typer av material man kan samla på men man har inte tillräckligt med slots i banken för att spara på alla. Man måste alltså betala mer pengar för att ens ha chansen att samla på allt behövligt material.
Jag har redan betalat fullt pris på spelet, varför ska jag då behöva punga ut extra pengar för att kunna få ett någorlunda drägligt spel -_-?...

Hm känner inte alls av detta problemet, testa lägg alla collectibles i collectibles banken, tryck på kugghjulet i bagen och sen alla övriga items i banken. Funkar perfekt för mig

Hm! Tack för tipset, ska kolla in detta :).


signatur

/Ice_
#lett @ qnet

Tja! Jag har bokat det och då ska man väl kunna köra idag? Men jag kan inte.

Medlem

Beror väl lite på. Det finns ngt heter pre-purchase och ett annat som heter pre-order. Dvs "för-köp" resp "för-order/förbokning". Den förstmännda ger automatiskt tillgång till spelet innan release, det som gick igång i lördags. Hur det är med pre-order vet jag inte då det var ett antal begränsade nycklar vid varje återförsäljare tror jag.

Många hade även två olika upplagda, en pre-order med nyckel och en vanlig utgåva där man förvisso kunde förboka, men inte få en nyckel för head start.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag är väldigt osäker på ifall det ska bli ett inköp av detta spelet.
8 klasser men bara 5 character slots? No thanks.
Ingen knapp för att duellera mot någon eller face to face trade? No thanks.

Hur är spelvärlden? Är det laddningsskärmar mellan varje zon eller är det öppet såsom Rift, WoW, Vanguard etc etc? Laddningsskärmar när man går in i dungeons o skit har jag inget emot.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Hur är spelvärlden? Är det laddningsskärmar mellan varje zon eller är det öppet såsom Rift, WoW, Vanguard etc etc? Laddningsskärmar när man går in i dungeons o skit har jag inget emot.

Spelvärlden är awesome. Det är laddningsskärmar mellan de olika regionerna.

Medlem

Hjälp!!

Jag kan inte validera mitt konto. När jag får mailet med länken och klickar på den så kommer det bara upp "failure, The link you clicked is expired or invalid."

Vad ska jag göra?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Hjälp!!

Jag kan inte validera mitt konto. När jag får mailet med länken och klickar på den så kommer det bara upp "failure, The link you clicked is expired or invalid."

Vad ska jag göra?

Det är fler som har det problemet, men det är inget att bry sig om. Du kan spela spelet utan att behöva validera. Förmodligen lär det åtgärdas inom kort.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Jozo:

Hjälp!!

Jag kan inte validera mitt konto. När jag får mailet med länken och klickar på den så kommer det bara upp "failure, The link you clicked is expired or invalid."

Vad ska jag göra?

Det är fler som har det problemet, men det är inget att bry sig om. Du kan spela spelet utan att behöva validera. Förmodligen lär det åtgärdas inom kort.

Okej, tack för svaret. Synd att jag inte kan spela bara, jag hann skapa min karaktär och spela i 5 minuter, sen kickades jag ut till inloggningsskärmen igen =(

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Jozo:

Hjälp!!

Jag kan inte validera mitt konto. När jag får mailet med länken och klickar på den så kommer det bara upp "failure, The link you clicked is expired or invalid."

Vad ska jag göra?

Det är fler som har det problemet, men det är inget att bry sig om. Du kan spela spelet utan att behöva validera. Förmodligen lär det åtgärdas inom kort.

Okej, tack för svaret. Synd att jag inte kan spela bara, jag hann skapa min karaktär och spela i 5 minuter, sen kickades jag ut till inloggningsskärmen igen =(

Servrarna kraschade förmodligen efter senaste uppdateringen som installerades för bara några minuter sen. Det är många som klagar på Error 37... jag menar Error 42

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Jozo:

Hjälp!!

Jag kan inte validera mitt konto. När jag får mailet med länken och klickar på den så kommer det bara upp "failure, The link you clicked is expired or invalid."

Vad ska jag göra?

Det är fler som har det problemet, men det är inget att bry sig om. Du kan spela spelet utan att behöva validera. Förmodligen lär det åtgärdas inom kort.

Okej, tack för svaret. Synd att jag inte kan spela bara, jag hann skapa min karaktär och spela i 5 minuter, sen kickades jag ut till inloggningsskärmen igen =(

Servrarna kraschade förmodligen efter senaste uppdateringen som installerades för bara några minuter sen. Det är många som klagar på Error 37... jag menar Error 42

Hahah, ja men man blir ju lite trött, Vill ju spelaaaaaaaa


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Jozo:

Hjälp!!

Jag kan inte validera mitt konto. När jag får mailet med länken och klickar på den så kommer det bara upp "failure, The link you clicked is expired or invalid."

Vad ska jag göra?

Det är fler som har det problemet, men det är inget att bry sig om. Du kan spela spelet utan att behöva validera. Förmodligen lär det åtgärdas inom kort.

Okej, tack för svaret. Synd att jag inte kan spela bara, jag hann skapa min karaktär och spela i 5 minuter, sen kickades jag ut till inloggningsskärmen igen =(

Servrarna kraschade förmodligen efter senaste uppdateringen som installerades för bara några minuter sen. Det är många som klagar på Error 37... jag menar Error 42

Hahah, ja men man blir ju lite trött, Vill ju spelaaaaaaaa

Det är riktigt irriterande. Jag hade inget försprång så jag fick börja lira idag och hann väl till level 8 innan allt kraschade. Så typiskt när man ska ha en ledig dag i morgon också. Jag hade ju tänkt sitta uppe långt in på natten och lira Man får hålla tummarna på att det kommer igång snart

Medlem

"Får massa, transaction in progress, Please wait a few minutes and try again."

Vanligt error eller är nått helfel?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:

"Får massa, transaction in progress, Please wait a few minutes and try again."

Vanligt error eller är nått helfel?

Det är vanligt. Försök igen senare, när inloggningsservern inte är lika belastad.

Medlem

Jag...älskar...GW 2.
Och nu in på servern igen


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Jag...älskar...GW 2.
Och nu in på servern igen

Vilken server är du på, you crazy son of a father?

Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Traveller in time:

Jag...älskar...GW 2.
Och nu in på servern igen

Vilken server är du på, you crazy son of a father?

Gandara, Jag kommer inte på något i stil med "son of a father".

Dock har jag problem med att hitta tid att verkligen sitta ner med spelet, hittils är jag bara lvl 12.
Men jag har så kul när jag väl sitter där.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Började spela på Far Shiverspeak igår. Har en lvl 9 Human Warrior och söker ett guild, helst svenskar. Någon?

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Traveller in time:

Jag...älskar...GW 2.
Och nu in på servern igen

Vilken server är du på, you crazy son of a father?

Gandara, Jag kommer inte på något i stil med "son of a father".

Dock har jag problem med att hitta tid att verkligen sitta ner med spelet, hittils är jag bara lvl 12.
Men jag har så kul när jag väl sitter där.

I feel you bro, är också i Gandara. Lvl 11, heja på mig i helgen om du kan. Håller till i Wayfarer Hillls, men är ganska snart klar där

Medlem

Garandara lvl 20.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Garandarana lvl...12.

Medlem

Gandara var full när jag valde server. Är det någon som spelar på Gundars hold (eller vad den nu hette)?

Jag är en lvl 11 Asura Ranger och har det riktigt trevligt med mitt första mmo. Visst, jag fattar inte hälften av vad man "ska" göra, men kul har jag

EDIT, jag ser att man kan byta hemmavärld gratis just nu och gandara är tillgängligt, ska jag byta så att man kan spela med lite Fragzoneare?

Skriv svar