Left 4 Dead-demo bekräftad
L4D. Nya LSD.... Vilken liknelse, men en värdig sådan!
Kanske en dum fråga men vad betyder LSD?
Svaret finns säkert någonstans i mitt minne men hittar det inte
LSD, LSD-25 eller lysergsyredietylamid (lysergsyradietylamid), C20H25N3O, är ett psykedeliskt preparat klassat som narkotika.
Spelaspelet!:
LSD är en hallucinogen drog. Har använts inom terapeutisk behandling och blev under 1960-talet populär bland konstnärer och musiker i västvärlden och så småningom illegal.
Orka fps spel, blir ju bara arg.
Om/när du testar secondary fire i detta lir kommer du få utlopp för din ilska - den är brutal.
Jaså? Berätta mer
LSD, LSD-25 eller lysergsyredietylamid (lysergsyradietylamid), C20H25N3O, är ett psykedeliskt preparat klassat som narkotika.
Ibland är wikipedia och google bra eller?
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Orka fps spel, blir ju bara arg.
Om/när du testar secondary fire i detta lir kommer du få utlopp för din ilska - den är brutal.
Jaså? Berätta mer
Ibland är wikipedia och google bra eller?
Det blev bra mycket enklare att klicka 2 gånger istället för att försöka stava rätt till lysergsyredietylamid i 15 minuter =P
Det blev bra mycket enklare att klicka 2 gånger istället för att försöka stava rätt till lysergsyredietylamid i 15 minuter =P
Hade varit roligare att se din stavning utan hjälp faktiskt
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>