BF Bad Company släpps i juni, får specialutgåva

Robot
Medlem
BF Bad Company släpps i juni, får specialutgåva

Jag köper alltid Specialutgåvor, oberoende av priset.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Innehåll i Gold Edition:
# Ett lyxigt guldomslag
# Fem Gold Edition vapen som är upplåsta redan från start (låses upp vid rank 25 annars)

# "Behind the scenes" film
# 8 strategiska multiplayer filmer, en för varje karta.
# En unik BFBC key-art poster


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Jag vill haaaaaa!!!!!!!

Bara synd att man inte tycker om FPS på konsoll annars hade detta varit ett givet val.

Köper själv bara specialutgåvor och jag skulle köpa gold. Funderar att gå och handla en xbox eller en PS3....

Medlem
Skrivet av Brutaly:

Jag vill haaaaaa!!!!!!!

Bara synd att man inte tycker om FPS på konsoll annars hade detta varit ett givet val.

Köper själv bara specialutgåvor och jag skulle köpa gold. Funderar att gå och handla en xbox eller en PS3....

om du vill ha samma känsla som på datorn (dvs mus och tangentbord) så kan du köpa en adapter och sedan spela valfritt spel. Enjoy!:up: men det blir lite som fusk då de med handkontroll inte lär ha någon chans mot dig


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Brutaly:

Jag vill haaaaaa!!!!!!!

Bara synd att man inte tycker om FPS på konsoll annars hade detta varit ett givet val.

Köper själv bara specialutgåvor och jag skulle köpa gold. Funderar att gå och handla en xbox eller en PS3....

om du vill ha samma känsla som på datorn (dvs mus och tangentbord) så kan du köpa en adapter och sedan spela valfritt spel. Enjoy!:up: men det blir lite som fusk då de med handkontroll inte lär ha någon chans mot dig

Och man riskerar att bli bannad för det också

Medlem
Skrivet av Jokkocze:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Brutaly:

Jag vill haaaaaa!!!!!!!

Bara synd att man inte tycker om FPS på konsoll annars hade detta varit ett givet val.

Köper själv bara specialutgåvor och jag skulle köpa gold. Funderar att gå och handla en xbox eller en PS3....

om du vill ha samma känsla som på datorn (dvs mus och tangentbord) så kan du köpa en adapter och sedan spela valfritt spel. Enjoy!:up: men det blir lite som fusk då de med handkontroll inte lär ha någon chans mot dig

Och man riskerar att bli bannad för det också

hehe, jupp. Thats the catch


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

det ska vara svårt på konsoll ju, inget kul hade jag velat lira med mus och tangenbord hade jag ju uppgraderat min dator istället för att köpa konsoll x)

Medlem

konsoll med fps nejtack.
Konsoll mer för typen som Resident Evil spel , metal gear solid funka bra där också ^^, men FPS & Strategi nejtack.

Medlem

Att folk fortfarande vägrar prova fps på konsoll är helt galet... Det funkar utmärkt, det tar bara lite övning för att få in precisionen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Att folk fortfarande vägrar prova fps på konsoll är helt galet... Det funkar utmärkt, det tar bara lite övning för att få in precisionen.

Känns ändå så begränsat på konsoll enligt min mening, på PC kan man tweaka i princip allt typ call of duty, få ner consolen göra ja i princip vad som... friheten är enorm + dedikerade servers och ja "you name it" lixom även precision osv såklart.

Medlem

Tror ja skall ha specialutgåvan faktiskt.

Medlem

så dåligt att man får alla vapen automatiskt när man köper special utgåvan...
själva grejjen är ju att det ska va kul att lvla upp och kämpa för nya saker.
Inte meningen att dom med stor plånbok ska ha fördel endast genom att ha pungat ut mer pengar imo!

Medlem

Haha och hur ska folk veta att man kör med adapter på sin 360? PS3 är ju bara plug and play däremot. Dock så har ju vissa spel en tendens till att vara handkontroll spel

Medlem

Svar: Jag köper PC-utgåvan


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

funderar på att köpa orginalutvågan i Juni, verkar bland det enda intressanta inom spelväg just då

Avstängd
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Wardancer:

Att folk fortfarande vägrar prova fps på konsoll är helt galet... Det funkar utmärkt, det tar bara lite övning för att få in precisionen.

Känns ändå så begränsat på konsoll enligt min mening, på PC kan man tweaka i princip allt typ call of duty, få ner consolen göra ja i princip vad som... friheten är enorm + dedikerade servers och ja "you name it" lixom även precision osv såklart.

spelar du spel för att dom är roliga eller för att kunna tweaka dom?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av Jokkocze:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Brutaly:

Jag vill haaaaaa!!!!!!!

Bara synd att man inte tycker om FPS på konsoll annars hade detta varit ett givet val.

Köper själv bara specialutgåvor och jag skulle köpa gold. Funderar att gå och handla en xbox eller en PS3....

om du vill ha samma känsla som på datorn (dvs mus och tangentbord) så kan du köpa en adapter och sedan spela valfritt spel. Enjoy!:up: men det blir lite som fusk då de med handkontroll inte lär ha någon chans mot dig

Och man riskerar att bli bannad för det också

hehe, jupp. Thats the catch

Skulle vara kanon med tangentbord och mus. Kombinera det med webbläsare och en bra mailklient så åker pc ut.

Någon som har tips?

Medlem
Skrivet av Brutaly:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Jokkocze:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Brutaly:

Jag vill haaaaaa!!!!!!!

Bara synd att man inte tycker om FPS på konsoll annars hade detta varit ett givet val.

Köper själv bara specialutgåvor och jag skulle köpa gold. Funderar att gå och handla en xbox eller en PS3....

om du vill ha samma känsla som på datorn (dvs mus och tangentbord) så kan du köpa en adapter och sedan spela valfritt spel. Enjoy!:up: men det blir lite som fusk då de med handkontroll inte lär ha någon chans mot dig

Och man riskerar att bli bannad för det också

hehe, jupp. Thats the catch

Skulle vara kanon med tangentbord och mus. Kombinera det med webbläsare och en bra mailklient så åker pc ut.

Någon som har tips?

på PS3 har du tangetbord som fungerar med dess webbläsare. Dock är inte webläsaren den bästa just nu då FireFox är betydligt bättre. Men Du kan alltid installera Linux på PS3 så har du mail, webb utan problem.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

_78
Medlem
Skrivet av simulacra:

Svar: Jag köper PC-utgåvan

då får du allt vänta....


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

URK
Medlem
Skrivet av _78:
Skrivet av simulacra:

Svar: Jag köper PC-utgåvan

då får du allt vänta....

då väntar jag med han i såfall.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv
Skrivet av URK:
Skrivet av _78:
Skrivet av simulacra:

Svar: Jag köper PC-utgåvan

då får du allt vänta....

då väntar jag med han i såfall.

kommer ingen pc-utgåva på bad company vad jag vet...

URK
Medlem
Skrivet av Brutaly:
Skrivet av URK:
Skrivet av _78:
Skrivet av simulacra:

Svar: Jag köper PC-utgåvan

då får du allt vänta....

då väntar jag med han i såfall.

kommer ingen pc-utgåva på bad company vad jag vet...

då vet vi samma sak men vi väntar ändå.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:
Skrivet av Brutaly:
Skrivet av URK:
Skrivet av _78:
Skrivet av simulacra:

Svar: Jag köper PC-utgåvan

då får du allt vänta....

då väntar jag med han i såfall.

kommer ingen pc-utgåva på bad company vad jag vet...

då vet vi samma sak men vi väntar ändå.

Väntar bf3.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Avstängd

Bad company ska väll inte komma till PC.

och det är väll lika man vill INTE ha konsol-spel på PC.
PC skulle väll få BF3 om jag innte minns fel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Någon som vet om detta Datum är fastställt ? många säger 13 maj och massa andra datum :S tex game sa 13 maj när jag förbokade...

1
Skriv svar