Sugen på att börja lira igen?????

Medlem

Jag har börjat lira lite smått nu skapat en orc hunter på light bringer PvE. Är just nu lvl 15.
Har en kort fråga om pet just nu har jag en krokolisk han skadar fint, men är kanske inte optimal som tank, vilket pet är bra som tank? befinner mig just nu i the barrens.

Medlem

Tack det var en riktigt bra sida mkt nyttig info! Tack

Inaktiv

Har själv försökt sluta spela nu...varit utan wow i 3 dar nu i rad
Nu kanske ni tycker att jag låter som en missbrukare och jag var väldigt fast i wow..för fast.
Men mot slutet så tappade jag mer och mer lust att spela och den enda som höll mig uppe var att raida, vilket efter ett tag inte blev nå himla intressant heller.
Så nu tänker jag ta ett långt break från wow och sen kanske till och med DE;a hela min gubbe och ge upp wow för alltid.
Och ja..wow är som en drog för vissa (se undertecknad) man bara måste ha det..kan inte vara utan det.
Men som tur var blev jag aldrig fullt beroende av det så jag satta saker RL brevid wow, men det var kanske på gränsen


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Inaktiv

Fick nog av WoW efter dryg 1 månad av gamecarden, kan inte säga att jag är imponerad - för enformigt. Man kan ju lika bra spela ett management spel istället för att spela WoW.Tyvärr så la jag ner hela dygnet på spelet i en månad 30x12 timmar minst.Och nu knallar jag iväg utan abstinens alls R.I.P WoW

Medlem

jag har spelat wow sen release ungefär, nu har jag inte spelat wow på typ en vecka, jag känner inge sug heller. har blivit så JÄVLA utjatat. jag fattar inte hur fan dom fortfarande orkar raida bajs-naxx, det är rejält onödigt. och vem orkar köra samma bg 23/7 -.-

Medlem

Själv lirar jag i ett BWL-raidande guild som raidar 4 timmar varje vardag och 2 x 4 timmars raid på helgdagar. Men jag ser inget större beroende i det. Jag är med på dessa raids när jag känner mig sugen och när studierna inte tar upp den tiden. Det gör att jag som ett par ovanför här också gör, d.v.s. jag lirar i perioder.

Så länge man inte låter WoW ta tid från andra saker så är det inga problem. Skulle jag märka att jag skiter i att plugga till en tenta för att kunna raida eller ställer in helgens planerade krogrunda för att kunna raida skulle jag lägga av med WoW direkt. Men än så länge har det inte hänt.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Problemet för min del var väl alltid att det lätt blev för mycket när man inte hade något annat för sig, och när man har för mycket fri tid att disponera själv och inte allt för mycket krav på sig. Funderar på att börja lira lite igen jag också, men vet inte riktigt om jag är så sugen på att börja raida igen. Hade tänkt starta en ny gubbe när väl BC kommer och sedan lattja med den när jag har tid. Fast problemet är ju som sagt ifall man skulle börja fokusera på mer WoW än på

Jag upplever mest att jag spelat under tiden när jag inte hade gjort något annat vettigt ändå. Jag menar just nu så kanske jag ser på TV tre timmar om dagen och bara totalt slöar, och då känns WoW nästan mer vettigt

Medlem
Skrivet av cybo:

Eller varför inte en vithårig female NE hunter?
Ibland tror man att det snöar i Ashara.

"Skapa en druid så blir det mycket lättare att sluta."

För solo PvE är en druid något av det roligaste du kan spela. Inga problem att ta elites som krävs ibland i quests osv.
Men sätter du din fot i en raid eller försöker dig på BG pvp så blir det oftast inget kul.

Dock är solo pve det tråkigaste du kan spela, imo

Medlem

Aldrig fattat det här med att välja ras helt efter vad som är "bäst", då jag lirade valde jag först en ras sen den klass jag tyckte verkade kul, orka bry sig om "Bäst anpassad", allt som räknas är att man lirar den class och race som är ROLIGAST


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

12
Skriv svar