Grand Theft Auto IV

Medlem

Bah kan inte 29 april komma snabbare.,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Schtraider:

Och du med den rökande kungen som avatar; en vit kille som dyrkar gangsta rap får mig att tänka på Office Space.

Eller "wigger" kanske. Det är verkligen inte så att jag diggar gangstarap, gillar en del från tidigt 90-tal (Dr Dre, Ice Cube och sånt). Men jag lyssnar på rätt mycket annat: soul, funk, dödsmetall, grindcore, urpunk, Stones, jazz... Hur som haver, jag är jäkligt svag för gangstertemat i San Andreas, är mest det jag ville få fram.

Precis, wigger var ordet.

Well, jag gillar det mesta du nämnde också. Grindcore ledsnar jag på efter fem minuter iofs. Men det är fem röjiga minuter.

Och, jag håller med om San Andreas också. Vafan, Sam Jackson är ju med.

Medlem

Hoppas det blir ett skönt soundtrack.

Medlem
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Donqen:

Den gamla vanliga GTA frågan : Kommer detta till PC ?

Fortfarande inget officiellt, men det kommer nog så småningom. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge

Ok, inget nytt om det alltså..
hur svårt kan det vara och meddela om det kommer eller inte kommer komma till PC ?
va inte så sega rockstar!

De vill skapa en myt om att det är exklusivt till konsollerna. De gjorde samma med Gta Sa, Gta Vc, och Gta 3. Och det finns inget sånt som ett "konsoll-spel" De flesta spel funkar lika bra på pc som konsoll. Och gta är ett av dom spelen.

Medlem

Fett nice fågelbajs!


signatur

tjenare!

Medlem

längtar! d blir nog att köpa konsoll ändå GTA ska spelas på konsolL!, vill ju kunna köra rockband oxå när d släpps

Redaktör
Skrivet av Schtraider:

Well, jag gillar det mesta du nämnde också. Grindcore ledsnar jag på efter fem minuter iofs. Men det är fem röjiga minuter.

Och, jag håller med om San Andreas också. Vafan, Sam Jackson är ju med.

Less efter fem minuter? Då har du inte gett det en ärlig chans - du hinner ju inte höra genredefinieraren mer än 30-40 gånger! Allvar, testa lite Nasum (finns låtar i download-sektionen).

Jackson - mm. För att inte tala om James Woods och Peter Fonda. Och Shaun Ryder! Och George Clinton!!!


signatur
Inaktiv

Älskar ALLA GTA spelen!!! Å jag saaaaknar dom som fan nästan så man blir lite nostalgisk. Kan knappt vänta på GTA IV.

Fan vad folk ska skapa debatter på såna här forum, GTA Rockar punkt slut (tycker man motsatsen så kan man fan släppa kontrollen å börja spela Yatzy eller nåt). Sen så är det ena kanske lite bättre/ roligare än det andra men Rockstar har gjort ett bra jobb med alla imho.

Garanterat att någon kommer skapa debatt på detta också. *yawn*

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Schtraider:

Well, jag gillar det mesta du nämnde också. Grindcore ledsnar jag på efter fem minuter iofs. Men det är fem röjiga minuter.

Och, jag håller med om San Andreas också. Vafan, Sam Jackson är ju med.

Less efter fem minuter? Då har du inte gett det en ärlig chans - du hinner ju inte höra genredefinieraren mer än 30-40 gånger! Allvar, testa lite Nasum (finns låtar i download-sektionen).

Jackson - mm. För att inte tala om James Woods och Peter Fonda. Och Shaun Ryder! Och George Clinton!!!

Tror du jag avfärdar grind utan att ha hört Nasum? Och jag menar inte att jag bara gett det fem minuter av mitt liv. Tycker bara det blir jobbigt efter fem minuter. Jag har spisat en hel del grind i mina dar. Eller musik med grindinslag.

Nae, jag har bara svårt för att tempot ska vara så högt hela tiden. Jag vill ha tugg och mid tempo lite då och då. Visst, det finns i grind också men jag föredrar det köttigare i dödsen. Gammal döds, från 88-92. Aaah. Eller black. Mayhem är ett musikaliskt briljant band som överskuggats av en massa skit som hänt.

Åh fan, det hade jag ingen aning om. Gil Scott Heron (name drop VM!) och startfältet hade varit komplett.

Medlem

gta spelen har blivit bättre varje gång= detta kommer bli kung! Skulle anta att det kommer till pc

Medlem

Det är friheten och den massiva staden som gör ett riktigt GTA spel. Detaljer och snygg grafik också, allt folk och alla bilar som ger den sanna GTA känslan.

Sen tycker jag inte utvecklarna ska skynda på att släppa spelet. Hellre längre väntetid och ett bra spel än ett tidigare släppt och ett floppat spel.

Medlem

Hoppas det kommer till PC också .,,,

Men jag har en känsla av att det gör det :), men kanske betydligt senare

Medlem

Det som jag ser fram emot nu i detta spelet är vad som beskrevs som att "vara lite mer subtil" istället för de stora explotionerna och så... Bara älskar när man gjort något riktigt stort, och det får gärna vara explotioner med och sen vet ingen att det är JAG som gjort det utan man kanske får höra det igen senare. Det är vad jag ser fram emot just nu. Det höga tempot i tex SA var lite väl jobbigt, och nu när det blir mer "realistiskt" om man får säga så, i form av att det ska ta längre tid att ta bilarna (något som varit aldeles för lätt i de andra spelen. Borde vara mer som i Maffia)

Sen att uppdragen kräver mer planering och tänkande är också ett stort plus för mig. Som alla vet så kunde man bara ta ett uppdrag, sno första bästa motorcyckel, åka dit och do your thing medans man föbrukade X antal bilar, motorcycklad under tiden.

Nej, jat ser med stort nöje fram emot detta spel. Mer realism åt folket!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Synd ba att de inte kommer till pc ... än.

123
Skriv svar